• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori
    erajka skrev 2011-06-16 22:31:54 följande:
    jag tycker tabletterna smakar illa också :-P
    Hur gick det med ditt nya jobb förresten? :)
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-16 22:40:05 följande:
    Hur gick det med ditt nya jobb förresten? :)
    joda det går bra =)
  • zatori
    erajka skrev 2011-06-16 22:41:32 följande:
    joda det går bra =)
    Kul! Är det inom vården eller? Jobbigt om du mår illa kanske. ;)
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-16 22:43:09 följande:
    Kul! Är det inom vården eller? Jobbigt om du mår illa kanske. ;)
    japp, det är en rehab-avdelning. Ja det är lite jobbigt med lukter. Förra veckan höll jag på att svimma,  var antagligen ett blodsockerfall!
  • elingabriella
    roxylady skrev 2011-06-16 22:30:02 följande:
    Hahah okej ;) Hm haft ganska tur att det går bra så länge man tar det men det är väl bar att de kan trigga igång illamåendet efteråt sen.. Men får ida genom det helt enkelt ;) Vilka äter du? :)
    Ja såklart. Det är för en bra sak som min sambo brukar säga :) hehe. Jag äter apotekets med bland annat järn och folsyra (luktar apa, så därför håller jag för näsan. Skönt att du fixar tablettdoften i alla fall). Jag äter också omega3 mamma. Så bebisen ska bli smart ;) Haha. Vilka äter du?
  • elingabriella
    erajka skrev 2011-06-16 22:31:54 följande:
    jag tycker tabletterna smakar illa också :-P
    Ja uscha! Stora är dom också :P
  • roxylady
    elingabriella skrev 2011-06-16 22:50:18 följande:
    Ja såklart. Det är för en bra sak som min sambo brukar säga :) hehe. Jag äter apotekets med bland annat järn och folsyra (luktar apa, så därför håller jag för näsan. Skönt att du fixar tablettdoften i alla fall). Jag äter också omega3 mamma. Så bebisen ska bli smart ;) Haha. Vilka äter du?
    Haha ja så säger min med ;) Dock hoppade jag över tabletterna imorse bara för att jag mådde värre än värst..
    Okej apoteket kvinna? Hur många av dem per dag ska man ta? Fick tips om både den och mamma vital och de innehåller ju exakt allt med :) De luktar faktiskt inte illa. De finns på hälsokosten life. Om du vill byta kanske? :) Ja jag äter också omega3, klarar inte av att äta fisk just nu.. får kväljningar av det. Aldrig fått förut :P Så äter den Mor & Barn som också finns på life :)
  • sandy87

Hej alla!
    Har inte varit så aktiv på sista tiden, inte haft någon ork då det är massa tjafs på jobbet :/
    idag är det dax för ultraljud, är plötsligt sjukt nervös :S 

• Västeråsmamman

Lägesrapport,
    Är inskriven på sjukhuset på grund av två stora blodproppar i vänster ben. Kan inte gå fn. De är oroliga att propparna ska vandra vidare och därför behåller de mig här.
    Deras teori är att det beror på graviditeten men att pyret är opåverkad. Inte kul alls men vad ska man göra? Nu ska jag få sprutor i 6 mån för att förebygga nya proppar.

Svar på tråden Januaribebis 2012