• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Dontbeshy
    shadowstorm skrev 2011-06-16 17:21:08 följande:
    Ja då behöver man inte må dåligt över jobbet längre iaf....fick sparken idag....men känner väl att det var lika bra, mår ju piss när jag går dit och hatar kvinnan jag jobbar åt (personlig ass).  Enda är ju pengarna nu då men aja vad gör man...
    Det går bra, sök ny plats hos nån annan så kommer det att lösa sig. Håller tummarna!
  • shadowstorm
    Dontbeshy skrev 2011-06-16 18:31:24 följande:
    Det går bra, sök ny plats hos nån annan så kommer det att lösa sig. Håller tummarna!
    Ja då annars får jag väl gå hemma och tycka synd om mig själv haha...nä njuta av sommaren. Och kanske läsa nå kurser under hösten..Vi ser väl.
  • Stellan

Sådärja. Nu har humöret ballat ur och idag kom första gråtattacken. Suck, det är fasen inte lätt att vara gravid. I morgon är det vul och jag är så nervös, hoppas att allt ser bra ut.....

• Dontbeshy
    shadowstorm skrev 2011-06-16 18:34:27 följande:
    Ja då annars får jag väl gå hemma och tycka synd om mig själv haha...nä njuta av sommaren. Och kanske läsa nå kurser under hösten..Vi ser väl.
    Haha ja där sa du något själv är jag sjuksriven till i början av augusti men blir det här en liknande graviditet som med mina andra snuttar så kommer jag ha svårt att gå och då kan jag inte jobba så då blir det kanske till att bli sjukskriven längre eller försöka plugga.. Hmm ja jag får kanske prova med det =)
  • Dontbeshy
    Stellan skrev 2011-06-16 19:18:26 följande:
    Sådärja. Nu har humöret ballat ur och idag kom första gråtattacken. Suck, det är fasen inte lätt att vara gravid. I morgon är det vul och jag är så nervös, hoppas att allt ser bra ut.....
    Haha det här är första dagen som jag inte gråtit än... I tisdags så saknade jag barnen så mycket så låg väl och grät mig till söms och igår så vart jag dumpad så ja där finns ju förklaringen till den.

Men nu är man mest kall och tom inombords om man inte räknar min översvallande kärlek för mina barn och den lill* som växer i min magge..
  • shadowstorm
    Dontbeshy skrev 2011-06-16 19:24:34 följande:
    Haha ja där sa du något själv är jag sjuksriven till i början av augusti men blir det här en liknande graviditet som med mina andra snuttar så kommer jag ha svårt att gå och då kan jag inte jobba så då blir det kanske till att bli sjukskriven längre eller försöka plugga.. Hmm ja jag får kanske prova med det =)
    Så då gissar jag att du också får en släng av fattigdomens dagar hehe ;P Du har blivit sjukskriven nu för att du är gravid eller av andra anledningar?

Ja för mig blir det nån rolig praktik eller skola, ser faktiskt framemot att göra nåt jag kan vilja göra.
  • SysterAnna

Fått pojke på båda testmetoderna! Oj, vad glad min lillebror skulle bli över en pojke i familjen han är den enda än så länge.

Svar på tråden Januaribebis 2012