• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MissT
    LillaEko skrev 2011-06-16 21:32:32 följande:
    Är i v 12 (11+1) idag och har fått tillbaka min molvärk/dragningar igen. Någon mer som känt att det kommit tillbaka? Tycker inte jag känt av det på ett tag nu nämligen.
    Så blir man ju nojjig direkt :(
    Så där är det för mig också, jag är i v 11 (10+2). Jag hade jätte mycket molvärk de fösta veckorna och sedan försvann den men den kom tillbaka efter någon v. Nu kommer och går molvärken, ibland har jag mycket ibland känner jag ingenting på flera dagar.
  • roxylady
    erajka skrev 2011-06-16 21:06:33 följande:
    ja tydligen och helst ska man ha ätit innan
    Haha okej! Fasiken då får jag trycka i mig dem till filen å jordgubbarna nu då ;)
  • misssally

Nu har jag börjat må illa.. Puh.. Skrattar bäst som skrattar sist.. Är i v10 nu (9+4) och jag har mått superilla hela dagen, men inte spytt tack och lov.

• Niins

LillaEko: har också börjat känna molvärk igen, speciellt på kvällarna när jag ligger i sängen!!

• elingabriella

Grattis till alla era små kottar {#emotions_dlg.flower}Jag hoppar gärna in här! Går in i vecka 10 imorgon :) Illamåendet är mycket bättre (nu blir jag istället orolig över att symptomen försvinner). Men jag tror mest jag har blivit bättre på att hålla blodsockret på en jämn nivå :)

• Marsätt

Jag har känner fortfarande liiite i brösten men jag begriper inte när denna trötthet ska gå över....jag sover ca. 1-1,5 timme när jag kommer hem från jobbet varje dag..

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • roxylady

Nu har jag stoppat i mig kvällskuren iaf (äter mamma vital morgon och kväll) trots att det kan trigga illamåendet mer.
    Jaja man får ju vara hemma imorgon med om man mår lika illa då. Men måste bara tacka för tipset med jordgubbar, a-fil och mariekex!! Hjälpte verkligen! Mår mkt mkt bättre!! :)

• Dontbeshy

Ja just jä**ar vitaminer är något man ska pilla i sig..
    Jag kan tänka mig att jag har järnbrist då jag har dille på broccoli och blodigt grillat kött.. =)
    Mmmm Mmmm börjar nästan dräggla..

Jag får kolla om jag har gilltiga vitaminer kvar än eller om jag måste köpa nya..

Nu ska jag hoppa isäng då jag är sjukt trött och idag inte fått sova middag då barnen tycker att dom är för strora för att sova middag Ja tjena säger mamma när hon ser dom gäspa.. Hahaha.

Dröm sött alla och lämna oron på hyllan molvärkar kommer att finnas till och från hela tiden bara det att man blir så van, så länge dom inte gör ont så är det absolut inget att oroa sig för.. Man kan inte förhindra något ändå för än man vet att det är något på gång.

Slappna av med en kopp te och lite macka och lägg er sen i sängen och vila det är det bästa man kan göra själv. =)

• elingabriella
    roxylady skrev 2011-06-16 22:05:54 följande:
    Nu har jag stoppat i mig kvällskuren iaf (äter mamma vital morgon och kväll) trots att det kan trigga illamåendet mer.
    Jaja man får ju vara hemma imorgon med om man mår lika illa då. Men måste bara tacka för tipset med jordgubbar, a-fil och mariekex!! Hjälpte verkligen! Mår mkt mkt bättre!! :)
    Jag tar också extra vitaminer. Ett hett tips är att hålla för näsan :) Jag kräktes efter ett tablettintag och då kom jag på idén, hehe.

• roxylady
    elingabriella skrev 2011-06-16 22:17:12 följande:
    Jag tar också extra vitaminer. Ett hett tips är att hålla för näsan :) Jag kräktes efter ett tablettintag och då kom jag på idén, hehe.

Hahah okej ;) Hm haft ganska tur att det går bra så länge man tar det men det är väl bar att de kan trigga igång illamåendet efteråt sen.. Men får ida genom det helt enkelt ;) Vilka äter du? :)
Svar på tråden Januaribebis 2012