• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Dontbeshy
    Sapato skrev 2011-06-16 14:56:41 följande:
    Jag fick häromdagen världens sug efter Schnitzel, klyftpotatis och kapris.
    Åt det och gud så gott det var
    Det var vad jag hade dille på när jag väntade dottern.. Med en avvikelse jag ville ha gröna bananer till..  Nu börjar suget komma tillbaka.. fattar inte..

Bara jag slipper att dräggla över rå köttfärs som sist svårt att hålla sig ifrån det  när det luktar godis.
  • shadowstorm

Ja då behöver man inte må dåligt över jobbet längre iaf....fick sparken idag....men känner väl att det var lika bra, mår ju piss när jag går dit och hatar kvinnan jag jobbar åt (personlig ass).  Enda är ju pengarna nu då men aja vad gör man...

• roxylady

Måste bara säga det att vad glad jag är att det är jordgubbssäsong nu när illamåendet hälsar på med jämna mellanrum om dagarna:)

Men en annan sak. Är det normalt att ömmandet i brösten kan bli mindre ibland? Känner inget nu på eftermiddagen längre:(

• erajka
    roxylady skrev 2011-06-16 17:57:06 följande:
    Måste bara säga det att vad glad jag är att det är jordgubbssäsong nu när illamåendet hälsar på med jämna mellanrum om dagarna:)

Men en annan sak. Är det normalt att ömmandet i brösten kan bli mindre ibland? Känner inget nu på eftermiddagen längre:(
    ja, jag känner mer när jag tar av mig bhn
  • twistedtofit

Till alla er som har sug efter fräsha smaker, testa glassmästarns jordgubb och rabarber sorbe! Den är fantastisk! Har haft en härlig dag på Kolmårdens djurpark! Nu är jag död!

• Sapato

Samma här, först hade jag ont i brösten hela tiden. Nu bara utan bh..

• chreb

Någon som vet vart jag kan hitta en fin och bra graviddagbok? Sån fyll i bok för gravida.. Hittar inte speciellt många på nätet, om någon har sett eller köpt själva så får ni gärna tipsa mig. Kul att visa sen när barnet blir äldre =) och läsa själv efter graviditeten.

• Dontbeshy
    Sapato skrev 2011-06-16 17:22:01 följande:
    Dontbeshy: haha, gröna bananer
    Ja då var det inte den konstigaste combon jag haft. Med dottern var det piggelin doppas i american dipp (pulvret blandat med gräddfilen) helt sjukt men jag tycker ännu inte att det är något fel med det..
  • Dontbeshy
    roxylady skrev 2011-06-16 17:57:06 följande:

Jo då jag är inte lika öm nu som i början..
Svar på tråden Januaribebis 2012