• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • vinterbarn2012

Idag vaknade jag och mådde jätte illa.. Men det har gått över nu, fy jag som hatar magsjuka och sånt.. Växtvärken känns som ett bra tecken så den klagar jag inte på hihi

• MiAmore

Det verkar som att dem flesta här har väldigt lika symptom: trötthet och dovt illamående. Jag har märkt att mitt morgonillamående börjat bli värre för varje dag nu. Fortfarande inte så att jag känner att jag behöver spy, men det ökar absolut i styrka. Så det är väl bara att vänta på att första spyan ska komma vilken dag som helst Skäms Men försöker se det positivt; det tyder ju på att ärtan lever och mår bra där inne. Hjärta
    Är där fler än jag som har problem med yrsel? Jag får små yrselattacker flera gånger om dagen varje dag. Det fick jag inte med sonen

♥Milo 090107♥
  • Västeråsmamman

Har också precis plussat. Om beräkningarna stämmer är det bf 4-6 januari.
    För oss var det ganska oväntat äben om man efter 3 tidigare graviditeter borde fatta hur bebisar blir till
    Har dock glömt när är det dags att ringa mvc?

• MiAmore
    Västeråsmamman skrev 2011-05-09 09:49:44 följande:
    Har också precis plussat. Om beräkningarna stämmer är det bf 4-6 januari.
    För oss var det ganska oväntat äben om man efter 3 tidigare graviditeter borde fatta hur bebisar blir till
    Har dock glömt när är det dags att ringa mvc?
    Det kan man nog göra när man vill. Jag ringde typ två dagar efter att jag plussat Inte alltid dem har så gott om tider, så då är det bra att ringa i god tid tycker jag
    ♥Milo 090107♥
  • annanoa

I helgen har jag varit yrslig mest hela tiden känns det som, så fort man ställer sig upp för fort..

Idag känns allt mest olustigt, illamående å molvärk å trött.. Det olustiga hoppas jag beror på förändringarna på jobbet, min kollega fick gå i fredags pga för lite att göra, jag skulle absolut inte oroa mig men nu är det jag som är sist in :(

Måste man ha en anledning till ett tidigt ul? Skulle så gärna vilja se ett hjärta som pickar så man kan försöka slappna av lite..

• Cia80

Maximumtaste, Det känns som mensvärk. T.om lite mer än den mensvärk jag är van vid

• MiAmore
    annazelda skrev 2011-05-09 10:20:26 följande:
    I helgen har jag varit yrslig mest hela tiden känns det som, så fort man ställer sig upp för fort..

Idag känns allt mest olustigt, illamående å molvärk å trött.. Det olustiga hoppas jag beror på förändringarna på jobbet, min kollega fick gå i fredags pga för lite att göra, jag skulle absolut inte oroa mig men nu är det jag som är sist in :(

Måste man ha en anledning till ett tidigt ul? Skulle så gärna vilja se ett hjärta som pickar så man kan försöka slappna av lite..
    Jag har känt av små yrselattacker flera gånger om dagen enda sedan jag plussade. Det är lite småobehagligt tycker jag.

På dem flesta mvc måste man nog det ja, men man kan ju boka tidigt ul på en privatklinik
    ♥Milo 090107♥
  • annanoa

Åå tack för tipset, då ska jag ringa till privat istället å höra med dem i alla fall :)

• Maximumtaste

Cia80: okej, då vet jag att det jag känner inte är onormalt iaf:) känns som att det växt på rejält de senaste 4 dagarna:) och brösten ömmar så det känns de ska ramla av:O

Svar på tråden Januaribebis 2012