• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Missoctober88

Hej här kommer en nybliven gravid till :)  BF 2 januari.
    Jag har redan börjat må illa och haft mer ont i magen än första gången jag var gravid.

• Maximumtaste

Missoctober88: det verkar som att man känner av graviditeten mer med andra barnet, jag har också mått illa tidigare och kännt av växtvärken snabbare.. :)

• Cia80

Jag håller med om att man känner av växtvärken mer andra gången. För jag har inget minne av att jag hade det så här sist. Iofs så är det ju flera är sen jag var nygravid

• Maximumtaste

Va flera år sen jag va nygravid med:) 7 år sen nu:).. Men jag mådde mer illa då vet jag men inte lika växtvärk.. Men illamåendet blir kanske värre snart;) e ju bara i v6:)

• Kissekatten

När jag vakna idag var jag så enormt kissnödig, så att när jag låg på rygg så tryckte blåsan fram "bebiskulan" :) Tråkigt att den försvann efter toabesöket... Men det var roligt att återse den.

• Cia80
    Jag mådde inte illa alls förra gången. Så jag hoppas att den trenden håller i sig även denna gång
  • Maximumtaste

Ciao80: det får vi hoppas:) jag kommer säkert inte få slippa den hehe.. Tycker det är lite obehagligt med denna växtvärk.. Det drar hit och dit i magen och det kan som nypa till på sidorna.. Men det ska väl vara normalt?:?

• Cia80

Jag tycker om växtvärken Just nu är det tecknet på att det är nåt som pågår där inne

• Majskorn

Jag gillar också växtvärken men den har hållt sig borta ett tag :( Är så orolig att det slutat växa....fy fan, jag går på tå....vill att vecka 12 ska passera så man kan slappna av lite :(

• Maximumtaste

Cia80: ja men så är det ju:) jag e ju bara så orolig att det ska hända nått.. Alla säger att det jag känner är normalt.. Hur känns din molvärk? :)

Svar på tråden Januaribebis 2012