• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Privat fråga:
    Hur är er sexlust?
    Jag är inte alls sugen.

Men tror det kan bero på att sist när vi hade sex i början så fick jag alltid rosa flytningar efteråt pga torra slemhinnor.
    Vet att MA:t inte berodde på det. Men vågar liksom inte ifall jag även får rosa flytningar denna gång.

Usch, riktigt frustrerande, mest för mig faktiskt. Mannen kan jag ju tillfredställa ändå ;) 

• Niins

Jag har tappat min sexlust totalt!! Tur att mannen är förstående!!

• Shirin85
    Gladamamsen skrev 2011-05-08 08:25:49 följande:
    Vi har samma bf datum :) Grattis:)
    Tack så mycket, grattis till dig med! 
    Fast de kanske flyttar fram eller bak mig, men hoppas inte det för 7 Januari låter som ett fint datumSolig
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • LillaEko
    Niins skrev 2011-05-08 13:26:09 följande:
    Jag har tappat min sexlust totalt!! Tur att mannen är förstående!!
    Så skönt, då är jag inte ensam, min man förstår med....men tycker att han kan få lite uppmuntran ibland ;)
  • Maajsi

Hej! Hoppar också in här :) Plussade idag på BIM+1

SKa skriva in mig i BF listan också

• MiAmore

Jag har ärligt knappt TÄNKT på sex sedan jag plussade för en vecka sedan. Det är inte så mycket det att jag inte känner att jag har lust, utan jag har bara inte tänkt så mkt på det, och maken har heller inte tagit några initiativ, så därför har det inte blivet något sexande nu på en vecka (lite mer tom, tror vi hade sex senast 2-3 dagar innan jag plussade..)

♥Milo 090107♥
  • Maximumtaste

Jag är inte heller sex sugen.. Blev lite igår så vi myste:) jag vet nät jag väntade sonen så kom lusten tillbaka efter v 15 typ.. Mådde illa länge och var extremt trött..

• nya mamman

har myst en gång efter plusset i onsdags... har nog sexlust både jag och karln. Fast karln är nog mera nojjig, är hans första graviditet och min tredje. Så han undrar vad jag kan och inte kan äta/dricka. Och imorse sa han "inte ska du bädda sängen i ditt tillstånd, låt mig göra jobbet." haha, då bäddar jag många sängar på jobbet, inom äldreomsorgen Flört

Igår skulle vi se på en skräckis men han sa "inte ska du se på skräckfilm när du är gravid heller... vi kan se på nå annat."
    Jag: "tror du 'ungen' kommer hoppa ut eller?"
    Han: "ja, man vet aldrig" Skrattande

Men ont i ryggen har jag och är TRÖTT!!! Imorgon 5+0 enligt senaste mens. Ska ringa och boka tid för inskrivning tänkte jag.

• shadowstorm
    nya mamman skrev 2011-05-08 16:30:57 följande:
    har myst en gång efter plusset i onsdags... har nog sexlust både jag och karln. Fast karln är nog mera nojjig, är hans första graviditet och min tredje. Så han undrar vad jag kan och inte kan äta/dricka. Och imorse sa han "inte ska du bädda sängen i ditt tillstånd, låt mig göra jobbet." haha, då bäddar jag många sängar på jobbet, inom äldreomsorgen Flört

Igår skulle vi se på en skräckis men han sa "inte ska du se på skräckfilm när du är gravid heller... vi kan se på nå annat."
    Jag: "tror du 'ungen' kommer hoppa ut eller?"
    Han: "ja, man vet aldrig" Skrattande

Men ont i ryggen har jag och är TRÖTT!!! Imorgon 5+0 enligt senaste mens. Ska ringa och boka tid för inskrivning tänkte jag.
    hahaha :) sådär var killen våran första...nu är han lite mera...jaaa men gick ju bra sist ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012