• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • annanoa

Min sexlust har nog gått å gömt sig, är väldigt trött å har ett dovt illamående mest hela tiden.. Å brösten ska vi inte tala om, herregud vad de kan ömma :)

Köpte min första gravidtidning idag, även om allt känns så overkligt å så långt borta så var det mysigt :)

• Mamman76

Hej januari-mammor!
    Plussade ÄNTLIGEN efter 8 försök med mitt tredje fast första gemensamma barn med Älsklingen. BF 1/4 2012!
    Är så lycklig )
    Nu återstår bara några detaljer som att sälja våra bostäder och hitta ett gemensamt hus åt våra sammanlagt 5 barn:-0 Men men, kärleken övervinner ju allt <3

Hur mår ni andra såhär i v4,5,6? Själv mår jag faktiskt jättebra, fast är ju trött och har väldigt ont i brösten,plus att de ökat 2 storlekar:-b 

• Mamman76
    LillaEko skrev 2011-05-08 13:12:10 följande:
    Privat fråga:
    Hur är er sexlust?
    Jag är inte alls sugen.

Men tror det kan bero på att sist när vi hade sex i början så fick jag alltid rosa flytningar efteråt pga torra slemhinnor.
    Vet att MA:t inte berodde på det. Men vågar liksom inte ifall jag även får rosa flytningar denna gång.

Usch, riktigt frustrerande, mest för mig faktiskt. Mannen kan jag ju tillfredställa ändå ;) 
    Själv vill jag BARA anfalla sambon hela tidenSkäms Har supermycket lust!!! Men det beror nog också att vi fortfarande är så äckligt nykäraSolig hihi!!
  • Frökenolson
    Mamman76 skrev 2011-05-08 18:15:49 följande:
    Hej januari-mammor!
    Plussade ÄNTLIGEN efter 8 försök med mitt tredje fast första gemensamma barn med Älsklingen. BF 1/4 2012!
    Är så lycklig )
    Nu återstår bara några detaljer som att sälja våra bostäder och hitta ett gemensamt hus åt våra sammanlagt 5 barn:-0 Men men, kärleken övervinner ju allt <3

Hur mår ni andra såhär i v4,5,6? Själv mår jag faktiskt jättebra, fast är ju trött och har väldigt ont i brösten,plus att de ökat 2 storlekar:-b 
    härligt, grattis!
    Menar du 4/1?

Jag mår bra, lite yrsel, ont i brösten, lätt sjösjuk känner jag mej ibland.. Väldigt trött!!
  • nya mamman
    Hej januari-mammor!
    Är så lycklig )

GRATTIS!!!
    vi har oxå lite praktiskt att lösa. Flytta ihop och så där Glad Men det fixar sig!!!
    Jag mår nog bra... större och ömmande bröst, lite ryggvärk men FRUKTANSVÄRT trött! Har just vaknat upp efter nån timmes tupplur på soffan... oj oj Rynkar på näsan
  • Shirin85
    Hej januari-mammor!
    Är så lycklig )

Grattis!{#emotions_dlg.flower}
    Kul med hus också, vi vill köpa ett radhus här i närheten nästnästa år.
    Jag mår också jättebra, känner mig bara lite tröttare i kroppen, i huvudet är jag väldigt lyckligSolig
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • Mamman76
    Frökenolson skrev 2011-05-08 18:24:19 följande:
    härligt, grattis!
    Menar du 4/1?

Jag mår bra, lite yrsel, ont i brösten, lätt sjösjuk känner jag mej ibland.. Väldigt trött!!
    Hahaha ja menar såklart 4/1Tungan ute Lägger till förvirring till mina symtom...Solig
  • Mamman76
    nya mamman skrev 2011-05-08 18:29:15 följande:
    GRATTIS!!!
    vi har oxå lite praktiskt att lösa. Flytta ihop och så där Glad Men det fixar sig!!!
    Jag mår nog bra... större och ömmande bröst, lite ryggvärk men FRUKTANSVÄRT trött! Har just vaknat upp efter nån timmes tupplur på soffan... oj oj Rynkar på näsan
    Så ni bor inte heller tillsammans än? Har ni några barn sen tidigare?Glad Misstänker att ingen av våra resp. ex kommer bli överlyckliga över detta.. vi har två barn var med f.d och separerade båda förra vintern.
  • nya mamman
    Mamman76 skrev 2011-05-08 18:36:46 följande:
    Så ni bor inte heller tillsammans än? Har ni några barn sen tidigare?Glad Misstänker att ingen av våra resp. ex kommer bli överlyckliga över detta.. vi har två barn var med f.d och separerade båda förra vintern.
    nej, vi bor inte tillsammans. Jag har 2 barn sen tidigare och han har inget, så det blir hans första Hjärta
    Jag bor tack och lov på hyra och han har hus, så det blir väl att jag och barnen flyttar till honom. Har dom vecka/vecka.
    Tror inte att mitt ex kommer bry sig speciellt mycket och det bryr jag mig inte om heller Flört han har varit singel länge men säkert är det väl nån som kommer ha sina åsikter!
  • Kissekatten

Hej hej. Hoppar in här jag också. Jag har BF med andra barnet 1 jan. Ska bli så roligt!!! Och säkert asjobbigt i början också Vår dotter är 14 månader nu och kommer vara 22 må när bebis kommer. Såg att ni pratar om sexlusten. Jag är ungefär lika lite kåt som vanligt Men när vi väl kommer igång blir jag upphetsad mkt fortare.

Svar på tråden Januaribebis 2012