-
vad jobbigt. Jag vet ju själv hur de kliar när jag inte smörjt mina eksem och då kändes mina problem väldigt lindriga i jämförelse med dig.syntetica skrev 2011-12-02 20:37:55 följande:Först är jag överkänslig mot vatten, och sen har jag atopiska eksem. -
ja jag upplever att jag bara blir torrare och torrare ju längre denna graviditet går, medans min graviditet med sonen så hade jag bättre hud än jag någonsin haft.syntetica skrev 2011-12-02 20:53:22 följande:Ja och det blir bara sämre och sämre ju längre jag går gravid.. :(
Jag vill kunna njuta ju, men smörjer och smörjer och hoppas att det blir lite
bättre inom en snar framtid -
vad för naturprodukter är det du överväger då?syntetica skrev 2011-12-02 21:12:56 följande:Jo dom säger att det är 50/50 att huden blir bättre,
min hud blev as bra när jag låg inlagd och fick kortisonsprutor och bricanyl
men läkarna vägrar fortsätta ge mig kortison i sprutform, utan tycker jag ska tunna ut huden
med mer salvor..
Jag funderar också på att övergå till naturprodukter, för det känns som artt det är för mycket
kemikalier och andra syntetiska ämnen i hudsalvorna jag använder. -
Min ansiktskräm är från hälsokost men jag har inte köpt nån till kroppen där. Har köpt shampoo på hälsokost också men behöver ju mina kortison salvor och löpningar också.
-
Haha underbart med rättstavning. Löpningar= lösningar.
-
vad mysigt med en liten Emma och vad skönt att de bara är sond hon behöver, då klara hon sig nog snart utan nått när din mjölk runnit till.Västeråsmamman skrev 2011-12-03 11:13:30 följande:Det är så mysigt att mysa med vår lilla Emma. Vi är kvar på sjukhuset (såklart) och försöker återhämta oss. Jag får nu en kraftig medicinsk behandling mot proppen i benet.
Emma har börjat amma men mjölken har inte riktigt runnit till ännu så vi sondmatar henne genom näsan också. Förutom maten så har hon inga andra direkta hjälpbehov. Jätteskönt. -
men ursch du måste ju få hjälp för de där. Blir de inte bättre med ett bad med olivolja då? De brukar jag ta när jag är som torrast och smörjer jag mig efter de så hjälper de längre i alla fall.syntetica skrev 2011-12-03 15:24:59 följande:Sambon hittade mig gråtandes på sängen, skulle plocka lite eftersom vi ska möblera om men så fort jag tog i något så kändes det som knivar i hela såren.. -
hej på dig med!Mörksuggan skrev 2011-12-03 18:25:02 följande:Har ni någon luftfuktare? Det är ju ruggigt torrt i luften nu. Kanske kan hjälpa till att lindra lite? Som komplement till krämer å så...
Hej på er allihopa förresten. Är rätt så grön här inne på FL och väntar mitt andra barn i slutet på jan -12. -
Idag har jag vart på julmarknaden (den paet också skulle på). De var i alla fall lite julstämning när vi åkte dit då det snöade, men de gav sig lika snabbt.
Var även in på min favorit butik spillevinken och fyndade en sommarsuite i 74 från molo till bebisen att ha i sommar.
Men de va rätt drygt att gå då min bebis ligger och trycker på en massa neråt nu så de blir bara drygt att gå. Men nu är de soffan resten av dagen som gäller för att sen göra min sista arbetsvecka för detta och nästa år
de är skjukt att tänka att man inte kommer tillbaka förrens 2013.
-
de va sjukt mycket folk. Så jag har svårt och se att man kommer ta sig fram där nästa år med en barnvagn och gör jag då sällskap med syster så har vi varsin vagn. Så de blir nog att besöka nån annan marknad nästa år.roxylady skrev 2011-12-04 18:41:43 följande:Blev ingen vända dit.. tyckte det var så grått å trist ute
Mysigt att det kom några flingor i alla fall
Var det mkt folk där uppe??
Skönt att du har en vecka kvar bara nu! Själv har jag 4 veckor kvar men har iofs gått ned i tid också.. men ändå.