Januaribebis 2012
Här i vårt landsting får man bara 5 blöjor på bb.
Så måste ta med själv. Men vad ska man köpa för sort i denna blöjdjungel?
blev lite stressad av att första bebisen i tråden är född så nu är spjälsängen ihop skruvad och jag har tvättat bäddmadrassen, täcke, kuddar (spjälsäng och vagn) och lite lakan. Har en maskin till med lakan som ska tvättas men den får vänta. Idag var min bror med familj här och dem hade med sig en kartong med kläder som jag fick kika i sen ska den vidare till min syster så hon får kika i den. Jag tog bara nån pyjamas (som dem fått av mig) och några byxor resten får syrran kika på eftersom hon väntar sin första och vi har massa kläder redan.
jag har börjat bli sjuk... ont i halsen och helt slut i kroppen
känns som man inte har tid att bli sjuk så här på slutet. Så blir att bita ihop och åka till jobbet ändå. Man vill ju ha alla kr man kan få nu innan föräldraledigheten.
mysigt och läsa din berättelsen när lilla Tyr kom till världen. Grattis åter igen!
jag hade nog inte klarat av att raka mina ben om de inte var för att vi har badkar. I en dusch hade jag inte fixat det.
Min hals håller på att ta död på mig... men vägrar verkligen va hemma och vara sjuk. Känns så ovärt de när man vet att man bara ska jobba två veckor till. Biter ihop imorgon och hoppas på att helgen gör mig bättre.