missable skrev 2011-12-13 14:28:05 följande:
tack

ja dom är fina, helt sjukt att det gått 1 1/2 år i februari!!
ska på tul 27e december, så bara två veckor kvar... ska försöka slappna av lite, men kommer sätta in bilbarnstolen och likaså bbväskan när vi ska på tul om något skulle vara tokigt!!
var och fikade lussebulle och glögg hos grannen men är så trött nu!!
men visst har du slutat jobba nu?
Vad bra att du fick tid för tul. Ja jag hade nog också satt in bilstolen och tagit med bb-väskan.
Japp i fredags gjorde jag min sista dag på jobbet så nu nallar jag föräldradagar istället och försöker fixa och dona lite här hemma. Skulle behöva ta tag i våran övervåning där de är ett enda kaos (den ska renoveras i sommar), men jag har ju även tid att göra de när bebisen väl har kommit ut.
Ja denna trötthet. När jag va hemma hos min pappa och han och sonen satt och lekte på golvet så satt jag själv och nickade till på en köksstol. Får se hur de kommer gå för mig på torsdag då jag ska på julbord med jobbet... och de ligger mitt ute i skogen och tar ca en timme för mig att åka dit. Lär väl va livsfarlig när jag åker hem därifrån i mörkret om jag är lika trött som idag. Blir kanske och sova lite på dagen när sonen är på dagis då.