Januaribebis 2012
Ja så är de ju helt klart att man måste se vad de är för en individ innan man bestämmer sig fullt ut. Med sonen så var de 98% säkert elias men skulle han varit rödhårig hade han fått heta Noah... ja de va nån idé jag hade för mig.
Ja så är de ju helt klart att man måste se vad de är för en individ innan man bestämmer sig fullt ut. Med sonen så var de 98% säkert elias men skulle han varit rödhårig hade han fått heta Noah... ja de va nån idé jag hade för mig.
Två: jag förstår du tyckte de va skönt att bebisen stannade inne så du fick träffa din morfar.
Mina sammandragningar har också ökat nu, men de som är drygast är att jag fått så ont i ryggen till och från nu.
Pusselbiten: Ja de låter ju som att de är fostervatten du läcker. Om din kropp inte tar en tvärvändning snart så dröjer de nog inte länge förrens du har bebis hos dig.
jag beställde hallonbladste från www.bodystore.com/3/sv/artiklar/hallonblad-eko-100-g och dricker de nån kväll i veckan. De är ju inte de godaste tyvärr. Vissa kvällar blandar jag de med ett svart te som jag har för att de ska bli lite godare i alla fall.