• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • annanoa

Det där med brösten känner jag igen, herregud vad de kan ömma..
    Höll nästan på att börja grina när jag skulle ta av bh'n igår kväll :) galet!

• Mamman76

Herregud, mina TUTTAR!!! De har växt från C-kupa till DD på en veckaSkäms Och de gör så ont, så jag knappt kan duscha,ajajaj!

Ni som har barn sen tidigare, har ni mått olika dåligt beroende på om ni väntat pojke eller flicka? När jag väntade min dotter mådde jag riktigt bra, var mest trött och gråtmild. Med sonen mådde jag ruskigt illa och svimmade flera gånger pga blodtrycksfall mm. Nu mår jag som med dottern, inget illamående eller yrsel utan bara bröstproblem kan man säga;)

• Mamman76
    Maximumtaste skrev 2011-05-09 11:04:41 följande:
    Cia80: okej, då vet jag att det jag känner inte är onormalt iaf:) känns som att det växt på rejält de senaste 4 dagarna:) och brösten ömmar så det känns de ska ramla av:O
    Samma här, kan knappt ha bh på migFörvånad  En kompis kille trodde jag opererat in silikon heheSkrattande
  • pamatakada

Jag har inte testat mig än men min mens är alltid punktligt men nu är jag den en vecka sen, ska tästa mig den 13/5 för då kommer min sambo hem igen och vi vill kolla tsm, Blir det ett pluss då så är det mitt sjunde barn och vårat fjärde gemensamma.
    efter mina uträkningar enligt första dagen i förra mensen om det plussar så är jag bf 5/1-12

• Mamman76
    pamatakada skrev 2011-05-09 11:20:25 följande:
    Jag har inte testat mig än men min mens är alltid punktligt men nu är jag den en vecka sen, ska tästa mig den 13/5 för då kommer min sambo hem igen och vi vill kolla tsm, Blir det ett pluss då så är det mitt sjunde barn och vårat fjärde gemensamma.
    efter mina uträkningar enligt första dagen i förra mensen om det plussar så är jag bf 5/1-12
    Spännande! Vilken stor familjSkrattande Jag som tycker vi är många, med 5e barnet på vägSolig
  • MiAmore
    Mamman76 skrev 2011-05-09 11:18:12 följande:
    Herregud, mina TUTTAR!!! De har växt från C-kupa till DD på en veckaSkäms Och de gör så ont, så jag knappt kan duscha,ajajaj!

Ni som har barn sen tidigare, har ni mått olika dåligt beroende på om ni väntat pojke eller flicka? När jag väntade min dotter mådde jag riktigt bra, var mest trött och gråtmild. Med sonen mådde jag ruskigt illa och svimmade flera gånger pga blodtrycksfall mm. Nu mår jag som med dottern, inget illamående eller yrsel utan bara bröstproblem kan man säga;)
    Oj! Mina har möjligtvis växt en halv-en kupa typ.. Drömmer
    Jag har en son sedan tidigare, och har väl egentligen bara en skillnad, och det är att jag får små yrselattacker flera gånger om dagen varje dag, och detta fick jag inte med sonen. Sedan att jag går o mår småilla nästan konstant kan jag inte minnas att jag gjorde med sonen i heller, men när jag läser vad jag skrev om hur jag mådde i denna veckan med sonen, så mådde jag lite småilla rätt mkt även med han. Men nog inte konstant som nu
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    pamatakada skrev 2011-05-09 11:20:25 följande:
    Oj, då har ni fullt upp låter det som Välkommen och lycka till iaf
    ♥Milo 090107♥
  • Gladamamsen

Sitter o funderar på att ringa mvc nu..skrattar lite för mig själv..för jag vet inte vad jag sa säga lixom :) hej..här är jag igen..jag tror jag ska börja gå hos dej igen eller nåt sånt ;)?

• Maximumtaste

Mamman76: hehe och jag har silikon så mina kommer ju bli gigantiska:O.. Jag opererade mig efter att jag fick sonen så får se hur detta blir :)

• Cia80

Brösten känner jag oxå av. Kan inte gå fort längre för då blir du aj aj Dock kan jag inte påstå att de har växt så mycket.

Svar på tråden Januaribebis 2012