Januaribebis 2012
Paet äter 2-3 granny Smith om dagen. Jag åt nog inte så mkt godis. Däremot glass!! Vanlig o inte larmade. Nu vill jag ha piggelin o tvister,men har bara ätit en piggelin!
Paet äter 2-3 granny Smith om dagen. Jag åt nog inte så mkt godis. Däremot glass!! Vanlig o inte larmade. Nu vill jag ha piggelin o tvister,men har bara ätit en piggelin!
Död idag. Frukosten kom upp inledde. Nu har jag i alla fall fått lergigan comp utskriven,!

Imorn ska jag testa lergigan comp, håll tummarna! Är det bara jag som går runt som en zombie av postafen? Jag har köpt Sea band med som kommer i dagarna!
Jag mådde som vanligt förra grav och märkte inget förrän efter10 fulla veckor och då testade jag pga att jag inte haft mens. Enda symtom var växtvärk som jag tänkte var mensvärk. Skulle lätt byta det mot det här!
Det tar 3 år till sjuksköterska sen ska man jobba minst ett år innan vidareutb på 1 ,5 år om jag inte minns fel. Det är ju inte jättelänge. Vårt landsting ger en till och med lön under vidareutbildningen för det är sån brist!
Grattis 79a! Mellan mitt och min systers första barn är det 8 mån o mellan de andra blir det 4 mån! Hihi
V 8 nu! Summering: illamående trots lergigan comp, men kräks inte. Vaknar mellan 4 och 7 på morgnarna ONDA bröst. Rörig mage Angående inköp. Vi har inte köpt nåt än. Kläder har vi lite kvar sen storebror. Men han föddes i juli och spenderade första tiden i kortärmad body. Kommer nog komplettera lite i höst el vinter! Förövrigt är vi underbar barnfri semester på soliga västkusten!
Jag blir så sjukt trött av postafen!
Mys med 2 stycken! Är jag den enda som inte ska göra vul? Eller det vet jag förstås inte, jag har inte bokat tid hos bm än för inskrivning. Tänkte göra det när mina piller tar slut typ nästa v