• fabler

Januaribebis 2012

Cia80 skrev 2011-12-16 22:14:44 följande:
    Nu har jag gråtit färdigt
    Maken är iväg och äter julbord och kommer inte hem förrän sent i natt. Så det tar emot att gå och lägga mig. 

ames,
    Åh, vad härligt! Ingen dålig julklapp
    nej för så mycket pengar ska jag väl villigt erkänna att jag aldrig fått julklappar för ens sammanlagt. Men de blir en bra buffert på sparkontot inför kommande bilköp så de kommer lägligt. Och hellre att jag får dem så här i klumpsumma än lite varje månad för då hade dem glidit mellan fingrarna och inte märkts.
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    missable skrev 2011-12-16 22:19:30 följande:
    väntar på att läkaren från förlossningen för att tala om va jag får ta för min tandvärk... tog alvedon för 3 timmar sen och vänyar på att få ta två nya om en timma, men jag håller ju på att döööö av smärta!!!
    usch vad drygt för dig. Hoppas du får ta nått som hjälper.
  • fabler
    missable skrev 2011-12-16 22:27:11 följande:
    ames; ja skit drygt sitter och lipar för det gör så ont... maken säger att jg ska bita ihop och att jag aldrig kommer klara en förlossning... är så jävla ledsen och trött på detta...
    hälsa din sambo att en förlossning vet man att den har ett slut även om de kan va långt borta. Men en tandvärk som man inte får göra nått åt är de svårt att mentalt ställa in sig på att de finns ett slut på och nu när du även vet att du behöver krafterna så småningom vill man ju inte slösa dem på en jäkla tand.

Nu ska jag göra mig klar för natten och lägga mig i sängen. Men lär väl logga in via mobilen istället en stund innan mina blå går igen.
  • fabler

Fick en chock när jag fick av mig mina leggings för mina ben måste ha svällt nå enormt idag. Dem och fötterna var blå/lila och de stack i dem. Hoppas de lagt sig till imorgon och jag hoppas även att bebisen slutar hicka snart.

• fabler

Pusselbiten: varför kan du inte ta med dina barn in? Du lär väl inte va den enda som inte har barnvakt åt dina barn.

• fabler

Jag har fått sova till nu med en kisspaus vid halv sex. Men nu har jag ont i halsen för att jag snarkat och ont i huvudet för att jag sovit för mycket. Så de är bäst jag går upp ur sängen och börjar med en kopp te för halsen och sen en kopp kaffe för huvudet.

• fabler

Zaarah: Grattis till er dotter!!!! Hoppas på att få ta del av en förlossningsberättelse när du orkar sen.

coockiejar: jag har också börjat ta av föräldrapenningen nu, jag mår för bra för att bli sjukskriven. Men vill inte riskera att sitta 4.5mil hemifrån med bilen så skulle de va dags att åka in till förlossningen. Så jag har med vart ledig denna vecka och är beräknad 5jan.

• fabler

nu får våran bebis ta och komma, jag har så himla svårt att låta bli och handla till bebisen. Så den här veckan har jag handlat lite molo kläder från trader och fb.

• fabler
    Zaarah1984 skrev 2011-12-17 10:15:11 följande:
    Det kommer när jag har en dator
    tycker jag låter klokt.

De är en sak jag skrivit på bb-packlistan. Min dator och vårat mobila nätverk. Jag har inte så jag kan surfa fritt på mobilen så därför tar jag med vårat mobila nätverk så får sambon leva på sin telefon då jag är på BB. Räknar med att bli kvar där en natt.
  • fabler
    jinxez skrev 2011-12-17 14:57:51 följande:
    Okej, det är inget man måste kolla upp tror du? Kan även tillägga att magen har blivit mindre och har haft typ som mensvärk de två senaste dagarna konstant...
    sist ja var hos bm var även bebisen fixerad så det känns inte som att det är pga det? 
    det är nog ingen större fara. Hade jag gått ner 5kg nu hade jag inte reagerat... jag har gått upp 17kg och de är ju enbart bebisen som orsakat de kilona.
Svar på tråden Januaribebis 2012