MissT skrev 2011-09-22 14:02:05 följande:
Det var så lite så
Jag hoppas att den inte blir för tunn. Är du väldigt frusen av dig kanske du ska sikta på en annan jacka. Jag brukar köra liknande kappor på vintern och den är såpass stor att jag kan ha en varm och go tröja under och eftersom det blir mycket tights och tröjor i vinter så ville jag ha en kappliknande jacka. Det är nog däremot ingen jacka att ha för t ex pulkaåkning och liknande men det tror jag inte att jag kommer syssla med ändå denna vinter

Inte innan bebisen kommit ut i alla fall och sedan hoppas jag kunna klämma mig i någon av mina vanliga jackor.
Okej! Har du den nu eller väntar du på den? :)
Ja jag misstänker att den blir lite för tunn. Så jag har även varit och frågat på PoP om deras vinterjacka. Den kostar ju ganska mkt men hon sa att den är perfekt att ha även när man inte är gravid. Den kanske inte är lika varm som en dunjacka men den är ordentligt fodrad och har ett bra skydd mot regn, snö, vind och kyla. Den är även en skaljacka så man kan ta bort fodret sedan när det blivit vår vilket är kanon! Då blir den som en seglarjacka ungefär :) Tror jag ska sattsa på den faktiskt. Rättså ok när man ändå kan ha den efteråt med!
Nä inte blir det särskilt mkt pulkaåkning å sånt :p Det kommer man ju inte att orka med. Ja när bebbe kommit ut å fått åldern innen blir det nog en hel del pulka ;) Men det dröjer ju dit hihi.