• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • jessielarsson

Idag har jag sjukt ont i ryggen!! Fattar inte varför, om det kan vara foglossning el vad det är. Det gör ont precis i svanken mitt på ryggraden. Var ute och tog en promenad på 1 timme för jg hoppade att det skulle hjälpa att röra på mig, men det har det inte gjort. Har även tagit 2 panodil men dom hr hjälpt föga. Ska ta en panocod om en stund, ska ivög och jobba idag och då vill jag inte ha ont i ryggen.

Har för övrigt en liten krabat i magen som rör på sig väldigt just nu. Det fladdrar som bara den  Har inte kännt av den på någon veka nu så det var roligt att han skickade en hälsning.

• missable
    jessielarsson skrev 2011-07-19 12:54:40 följande:
    Idag har jag sjukt ont i ryggen!! Fattar inte varför, om det kan vara foglossning el vad det är. Det gör ont precis i svanken mitt på ryggraden. Var ute och tog en promenad på 1 timme för jg hoppade att det skulle hjälpa att röra på mig, men det har det inte gjort. Har även tagit 2 panodil men dom hr hjälpt föga. Ska ta en panocod om en stund, ska ivög och jobba idag och då vill jag inte ha ont i ryggen.

Har för övrigt en liten krabat i magen som rör på sig väldigt just nu. Det fladdrar som bara den  Har inte kännt av den på någon veka nu så det var roligt att han skickade en hälsning.
    åååh jag vill också känna fladdret!
  • Cvb
    missable skrev 2011-07-19 12:48:22 följande:
    Hej alla, det var mycket att läsa ikapp sen jag smet på semester! 

Måste bara få fråga om någon annan har känt sig "ogravid" De senaste två dagarna har magen inte varit lika stor och jag har riktigt undrat om pyret är kvar, blöder inget, men har mensvärk som katten i ländryggen =( gick in i vecka 14 i fredags...
    Jag har kännt mig ogravid i ett par veckor. Har mått oförskämt bra helt enkelt, och innan mådde jag pyton, tex jätte illamående, avsmak för mat, jätte ont i brösten osv. Men nu är det inte så, men jag är astrött än, och kan ibland känna en liten spänning i livmodern så jag tar det som ett gott tecken.:) Jag är i v 14 nu så man har ju varit i " spökveckorna" också.
    Men allt är nog som det ska ändå, kroppen har vant sig. :)
  • Cvb
    jessielarsson skrev 2011-07-19 12:54:40 följande:

Men va roligt att känna fladder  :D  Jag går runt och känner efter varje dag, jag vill också känna det :p

Mindre kul att ha ev. foglossning. =/  Hoppas det ger med sig med panocod så arbetet går bra !
  • Sapato

Känner mig också ogravid och tycker det är så jobbigt. Är i v14
    Men trött är jag, borde rensa sonens rum men orkar inte haha.

• missable

skönt att det inte bara är jag då =) det kanske bara har vänt, att vi ska känna oss bättre! 
    Känns som en evighet kvar tills den 29, då vi ska lyssna på hjärtat! 

• Sapato

Usch, vi har inget besök föränn slutet av augusti. Känns som en evighet

• missable
    Sapato skrev 2011-07-19 13:09:00 följande:
    Usch, vi har inget besök föränn slutet av augusti. Känns som en evighet
    oj! men då kollar ni ul och hjärtat samtidigt eller??? Vi ska på ul 19 aug!
  • RaraS
    missable skrev 2011-07-19 13:14:14 följande:
    oj! men då kollar ni ul och hjärtat samtidigt eller??? Vi ska på ul 19 aug!
    Jag ska också på RUL 19 augusti! Hoppas det blir en bra dag för oss båda!!! *längtar*
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • missable
    RaraS skrev 2011-07-19 13:26:51 följande:
    Jag ska också på RUL 19 augusti! Hoppas det blir en bra dag för oss båda!!! *längtar*
    Visst känns det som en evighet?? ska tänka på dig, vi ska dit kl 11:00, börjar redan bli nervös, helt sjukt!
Svar på tråden Januaribebis 2012