• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Frökenolson
    partouze skrev 2011-07-22 17:53:36 följande:
    Usch någon som följer tragedierna i Oslo?
    Ja, usch va hemsk..
  • Shirin85
    partouze skrev 2011-07-22 17:53:36 följande:
    Usch någon som följer tragedierna i Oslo?
    Ja, oväntat när sådant här händer och hemsktRynkar på näsan

Är i v.15+5 nu och det känns som tiden bara rusar fram.
    Ska bli varmt nästa vecka enligt tidningen så det ser vi fram emot.
    ♥Saif -04, Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • twistedtofit

Jag börjar jobba på tors efter 8 lediga veckor, jag har ångest faktiskt! Min hv börjar för övrigt släppa!

• fabler

fick veta idag att jag ska bli moster så de blir kusiner med ca 1 månad i mellan !! Då har jag nån att umgås med när jag är mamma ledig i alla fall.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    Carolaj83 skrev 2011-07-22 20:31:06 följande:
    ames-vad mysigt grattis

ja det här i oslo är ju vidrigt, tar våldet någonsin slut   
    ja de e fruktansvärt.
  • doriah

Får man sålla sig till er?

Har en oplanerad liten rackare i magen och enligt FL BF 1/1 2012...håller alla tummar och tår för att komma över årsskiftet Jag har två tjejer innan, min lilla fyller 3 i slutet av november och storasyster blir 6 19e januari....så det blir verkligen fullt ös i den övriga julstressen  med ytterligare en liten vinterbebis!

Hur mår ni andra? Jag mår helt ok nu men blir mycket tröttare och är mer beroende av att äta ordentligt än jag varit med tjejerna...jag har baotastor mage (jämförelsevis med första graviditeten ) och har gått upp ungefär ett kilo.

Elsa och Lovis mamma
  • Shirin85
    doriah skrev 2011-07-22 20:52:58 följande:

Har en oplanerad liten rackare i magen och enligt FL BF 1/1 2012...håller alla tummar och tår för att komma över årsskiftet Jag har två tjejer innan, min lilla fyller 3 i slutet av november och storasyster blir 6 19e januari....så det blir verkligen fullt ös i den övriga julstressen  med ytterligare en liten vinterbebis!

Hur mår ni andra? Jag mår helt ok nu men blir mycket tröttare och är mer beroende av att äta ordentligt än jag varit med tjejerna...jag har baotastor mage (jämförelsevis med första graviditeten ) och har gått upp ungefär ett kilo.

Kul, välkommen!
    Vill också att den ska födas i januari,  lite coolt att få en på nyårsafton men då kommer h*n ju alltid vara sist i sin årskull...min är beräknad till att komma 7 januari så jag hoppas det blir däromkring.
    Har också två döttrar, en treåring och en som ska fylla sex år i November Glad

Min trötthetsperiod är slut nu, var jättetrött för ett par få veckor sedan, inget illamående heller så jag ska inte klagaGlad Har också fått större mage (snabbare) än med de andra graviditeterna.

♥Saif -04, Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • fabler
    doriah skrev 2011-07-22 20:52:58 följande:

du är så välkommen så! Och får hoppas du kan knipa över årsskiftet.
    Nu mår jag bra med har lidit av både illamående och extram huvudvärk. Nu känner jag mig mest stor (och då är de ju inget mot hur de kommer bli).
Svar på tråden Januaribebis 2012