• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • harmonihalsa

Ja min kusin jobbar bara en liten bit bort. Har inte haft kontakt med henne själv men hennes föräldrar har och hon är inte skadad med säkert skärrad förstås. Tycker det börjar bli sjukt med dessa terrordåd nu. Jag är aldrig politiskt engagerad men nu är jag arg över dessa grupper. Känns som de är ostopp bara...

• Trasslet

Återigen illamående på morgonen. Idag beror det dock på det vansinnesdåd som drabbat Norge och inte på peanut. :( Ska orka skratta och busa hela dagen på Grönan med mina fyra syskonbarn - vet inte hur det ska gå till just nu.

• jessielarsson
    Trasslet skrev 2011-07-23 08:28:21 följande:
    Återigen illamående på morgonen. Idag beror det dock på det vansinnesdåd som drabbat Norge och inte på peanut. :( Ska orka skratta och busa hela dagen på Grönan med mina fyra syskonbarn - vet inte hur det ska gå till just nu.
    Nä det är ju det, man vill bara sitta inne och följa nyheter på både tv och radio. Är så himla blödig jjust nu så jag har fällt några tårar. Tycker så fruktansvärt syns om alla som blivit drabbde på ett eller annat sätt.
    Och när mn tänker på den panik dom måste kännt på Utöya när han börjar skjuta.
    Han hade kallat till sig några ungdomar innan dom fatta vad han gjorde, och när fom gik mot honom så sköt han ner dom. Nu vet man ju inte om allt stämmer men ändå, det är fruktansvärt!!
  • Marsätt

Oroligheterna kommer närmare och närmare verkar det som.

Var på extra kontroll hos barnmorskan i går för huvudvärk och tröttheten. Tog prover på det mesta och allt var bra. Har fortfarande ett hb på 130 så det känns skönt att det dröjer med järntabletter. Fick väga mig också, gått upp 2 kg sen inskrivning .

• JZune

Jag var på v 16+5, som jag då trodde att jag var i men blev bakåtflyttad 1 v och fick ny tid 3 veckor senare så kan vara på gränsen för tidigt för dig. De vill helst ha dit än mellan v 18-20 då man ser mer då. Men ett till rul tackar man ju inte nej till ;)

• shadowstorm

Oj vad bebisen varit aktiv nu på morgonen! Fått flera små sparkar sedan jag vakna :) mysigt nu längtar jag tills de blir starkare :)

• fabler

Ja de är helt fruktansvärt det som hänt i Norge. Själv bodde jag där för sju år sedan och de känns så himla overkligt att detta kunnat hända där.

Idag vet jag inte vad vi ska fördriva tiden med här hemma. Tror de blir en tur upp på vinden och fortsätta rensa där så vi inte börjar flytta massa skräp när de sen är dags att börja flytta.

elias är världens sötaste!!!
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-07-22 22:45:12 följande:
    Ja oh ja det gjorde det!
    Då var det nog bebisen :)
  • elinson

Bor i Bodø (nordnorge) och det är så stilla, inga ungar som leker i trädgården, har sett nån ensatka människa som luftat hunden men allt är tyst. Antar att de flesta som jag följer nyheterna. 

• fabler
    elinson skrev 2011-07-23 10:30:11 följande:
    Bor i Bodø (nordnorge) och det är så stilla, inga ungar som leker i trädgården, har sett nån ensatka människa som luftat hunden men allt är tyst. Antar att de flesta som jag följer nyheterna. 
    elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012