• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MaHo89

Haha, ja du, då tycker jag inte du behöver fundera :P Men det är ändå okej att vara nojig över knasiga saker :)

• Frökenolson
    roxylady skrev 2011-07-26 22:15:04 följande:
    Ja jag mår heller inte illa heller längre. Hade tur som bara hade det dagarna i ända i två veckor. Men samma här gällande grilllukten.. så fort den kommer mår jag illa. Inte som att jag skulle kräkas.. men tillräckligt för att må dåligt..
    Hoppas det går över.. iofs är ju sommaren snart över.. men ändå! Det var speciellt jobbigt när man inte hade berättat för nån än att man vad gravid :S Grillat älskar man ju annars.. konstigt det där.. samma med chips! Jag älskar chips!! Men får inte i mig det heller än.. kan inte ens lukta på dem haha.
    ja chips luktar inget gott, inte mannens andedräkt heller när han ätit dem..
  • Frökenolson

Vecka 18 idag, känns som en milstolpe till, 2 veckor kvar så har man gått hälften =)
    Nedräkning till RUL 2 dagar...

• nadia bk

ne nu ger jag upp...haha alldeles för mycket att läsa...få gå in oftare=)......vaknade halv fem idag igen...hungrig o pigg,fastän jag e såå trött....suck

läste en del inlägg,b.la om vänner......många försvann när vi fick vår son,kanske för att vi inte prioriterade krogen eller festande längre vet ej....hade otur och fick ingen mammagrupp,så känner ingen i vårt barns ålder...sen bor på ett ställe där det är svårt att lära käna folk....men har några vänner som fått barn efter så det känns ju bra....

hur känner ni med andra barnet?tycker inte det känns likadant som fösrta mest stress denna gången för vår del

bor i en tvåa och killen pluggar och jag söker febrilt jobb efter volvovarsling...
    men kommer troligen in på skola....

med första hann man reflektera lite och inse att man skulle ha barn
    men nu känns det som man inte har den tiden.

lite tråkigt..

Kollar barnvagnar..nån med bra tips?Bor i göteborg så mycket stadskörning...

haa en bra dag allihop...ciao

• Carolaj83

rul om 1 vecka, hoppas tiden går snabbt

nadia bk-jag väntar min tredje....så det är den tiden jag sitter här på familjeliv som jag hinner reflektera över att jag faktiskt är gravid, annars går ju dagarna åt till jobb o barn o där dom somnat stupar jag halvdöd i soffan

• Marsätt

Nu har vi packat bilen, så nu börjar vår semstertripp. Blir en tur till Stockholm, Vimmerby och sen uppåt igen hem till härliga Jämtland.. Barnen är förväntasfulla och glada.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Lill Knutte 2012♥
  • fabler
    Marsätt skrev 2011-07-27 09:53:23 följande:
    Nu har vi packat bilen, så nu börjar vår semstertripp. Blir en tur till Stockholm, Vimmerby och sen uppåt igen hem till härliga Jämtland.. Barnen är förväntasfulla och glada.
    Vi ska till vimmerby onsdag och torsdag nästa vecka. Vi börjar vår tripp på måndag då vi åker till varberg, sen till vimmerby och sen till växjö för att sen åka hem igen. Så denna semester blir de städer på V !
    elias är världens sötaste!!!
  • got2b
    Sapato skrev 2011-07-27 09:56:38 följande:
    Astrogirl: Vi har också rul 31aug
    Det har vi också Glad
    Känns som en evighet dit.. Fast det är ju "bara" fem veckor och tiden brukar gå ganska snabbt.
  • Sapato

Meh84: Spännande. Ja tiden kommer gå fort. Tycker jag nyss var i v5 och nu v15

Svar på tråden Januaribebis 2012