• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • SysterAnna

Imorse när jag låg mornade mig kännde jag första buffarna!!! Två rätt snabba till höger i magen strax ovanför ljumsken typ. Så underbart!

• Moniqe1979

Åh vad jag är glad, tillhör kroppsform något större och har fått panik tvätta och hålla tummarna att byxorna hunnit torka till dagen efter har nämligen bara haft ett par grav jeans jag kommit i (kvar sen sonen)  letat febrilt i affärerna och inte hiyttat några som passat BRA (max strl 48 behöver 50) men nu har jag köpt både jeans, shorts  2 tröjjor, ett par mysbrallor samt en jacka till i vinter och allt för under 1000:- hos Bon Prix så nu skall jag fota de "nödköpta i strl 48 och kasta ut på tradera i em

• roxylady

Börjar fundera på det här med när man ska berätta för chefen om att man ska hem i Januari?
    Vet att någon skrev om det här för någon månad sedan men minns inte.. Börjar fundera på om det kanske är för tidigt nu? Är i v15(14+1) idag. Och jag har ju sett i 12+6 att våran lill* lever och mår bra så mkt vi kunde se i alla fall.

• bebismys2011

Paet: alltid bra om chefen får veta först på arbetsplatsen, inte kul om det kommer fram ryktesvägen. Jag berättade just innan min chef gick på semester var då i v 12, annars hade jag kommit tillbaka i v17-18 med mage. Tyckte inte det kändes kul. Så skönt att ha berättat. Slippa gruva sig för att det ska komma fram innan man själv sagt det.

• MaHo89

Min chef vet inget. Men vik. samordnare, kollegor och vik. för chefen vet... Detta för att min chef har 8 v semester. Och de andra vet för att det har varit så mycket jobbigt.
    Men det löser sig :)
    Hur mår ni andra nu då? Själv tyckte jag att jag mådde toppen, sen kom frukosten upp imorse!! :/

• RaraS

MaHo89: Min frukost kom också upp i morse. Så det blev en andra frukost på jobbet. Är himla less på att kräkas nu...jag är ändå i v 15+3. När tar det slut?

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • roxylady
    bebismys2011 skrev 2011-07-27 12:32:44 följande:
    Paet: alltid bra om chefen får veta först på arbetsplatsen, inte kul om det kommer fram ryktesvägen. Jag berättade just innan min chef gick på semester var då i v 12, annars hade jag kommit tillbaka i v17-18 med mage. Tyckte inte det kändes kul. Så skönt att ha berättat. Slippa gruva sig för att det ska komma fram innan man själv sagt det.
    Jo sant.. nu är det så att chefen jobbar inte på vårt kontor utan de har ett centralkontor.
    Hon har också semester nu och är tillbaka om ett par veckor.. ska på RUL om antingen 3 eller 5 veckor så tänkte om man skulle ha tagit det då? Kan ju som tur är inte riktigt gå på ryktesvägen här :) Nej men det kan jag förstå, då vill man ju berätta :)
    MaHo89 skrev 2011-07-27 12:37:47 följande:
    Min chef vet inget. Men vik. samordnare, kollegor och vik. för chefen vet... Detta för att min chef har 8 v semester. Och de andra vet för att det har varit så mycket jobbigt.
    Men det löser sig :)
    Hur mår ni andra nu då? Själv tyckte jag att jag mådde toppen, sen kom frukosten upp imorse!! :/
    Okej ja men det gör ju inget :) som sagt så tror jag att jag väntar till RUL... Oj 8 veckor kvar inte dåligt ;)

Jag mår fortfarande bra.. mådde illa ett par veckor innan v12. Men mår ju illa när jag luktar på nått äckligt. Jobbigt att du inte fick behålla frukosten :(
Svar på tråden Januaribebis 2012