• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Frökenolson
    syntetica skrev 2011-07-27 17:23:06 följande:
    Usch idag har vart en jobbig dag,
    skulle ta mig upp till affären men hann knappt in i butiken innan
    det flimrade för ögonen och ljudet försvann. Trodde jag skulle svimma innan
    jag hittade mig en stol att sätta mig ner på,
    fick super proffsig och snäll hjälp från 2 icapersonal som fick i mig
    banan och en merdricka innan jag vågade ställa mig på benen.
    Jag kallsvettades som en djur och trode seriöst jag skulle dö..

Någon som vart med om liknande?  
    lågt blodtryck kanske? Jag har haft yrsel till och från, kolla upp blodvärden och sådan igen också kan ju vara nåt som spökar som är lätt att fixa..
  • bumbi 84
    syntetica skrev 2011-07-27 17:23:06 följande:
    Usch idag har vart en jobbig dag,
    skulle ta mig upp till affären men hann knappt in i butiken innan
    det flimrade för ögonen och ljudet försvann. Trodde jag skulle svimma innan
    jag hittade mig en stol att sätta mig ner på,
    fick super proffsig och snäll hjälp från 2 icapersonal som fick i mig
    banan och en merdricka innan jag vågade ställa mig på benen.
    Jag kallsvettades som en djur och trode seriöst jag skulle dö..

Någon som vart med om liknande?  
    Fått det flera ggr dom andra grav men det ha varit för att jag spytt så mkt.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • MaHo89

har jätteproblem med fogarna =( "Fastnar" när jag ligger på rygg, glömmer av mig ibland och sen tar jag mig ingenstans!! =/ Känner mig som en flodhäst, kommer nog inte bli bättre iaf =/

• lillbumbin

Idag är jag jättenojig imorgon ska jag på ultraljud.. Har inte varit såhär orolig med mina två andra barn som med detta .. Är jätteorolig och undrar hela tiden om de e bebis jag känner. Hörde ju hjärtljuden för tre veckor sen men mkt kan ske på tre veckor.. Känner mig barnslig som känner såhär men vet int hur jag ska trolla bort den.. En grej till är ju att jag jobbar idag.. Från 8 i morse till 9.45 i morgon sen banken, och sen ul.. Dom ringde till och med och berättade att en ulmaskin var trasig i Sundsvall så nu får jag vänta en timme längre.. 15 i stället för 14.. Så jag hoppas detta går vägen:)

• fabler

Sonen hade 56 när han föddes var 51 lång och vägde 3640g men han hade nog kunnat ha 50 i byxor men bodysen satt precis så då körde vi på 56 direkt.

elias är världens sötaste!!!
  • harmonihalsa

När jag var gravid med vår son fick jag en liknande känsla. Hade en patient som jag höll på att massera och känner hur det börjar snurra och svetten kommer. Var pinsamt för till sist fick jag säga till patienten att jag var gravid och behöver sätta mig ner. Fick sätta mig på golvet bredvid britsen en lång stund innan jag kunde gå och ta lite sött i kylskåpet. Klarade göra klart behandlingen, min patient bad t.o.m. om extra behandlingar fast han visste hur jag mådde... Jag gjorde det men avbokade resten av dagen och bara vilade. Var lågt järnvärde.

• Jamirl

Dottern hade 50 i en månad men sonen började typ på 56

• doriah

Usch - har precis tryckt i mig ett halvt paket maryland cookies och mår som man gör när man har gjort något så puckat

Här börjar det faktiskt vara full fart på lillkrypet, det är supermysigt. Speciellt som jag haft rätt svårt att ta till mig att jag är gravid då det inte var planerat...nu känns det liksom...roligt och mysigt - tur!

Ang. storlek på kläder var min äldsta dotter 53cm lång och vägde 4,3 kg så hon startade på 56...lillfisen hade nog 50 ett par veckor i alla fall

Elsa och Lovis mamma
  • MaHo89

jag tänker: Köper jag något som är för stort går det använda sen, köper jag för smått är det ju bortkastat =/

• bumbi 84
    MaHo89 skrev 2011-07-27 21:07:11 följande:

jag tänker: Köper jag något som är för stort går det använda sen, köper jag för smått är det ju bortkastat =/

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
Svar på tråden Januaribebis 2012