• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • shadowstorm
    lillbumbin skrev 2011-07-28 09:58:19 följande:
    Tack alla för stöttningen... Känner mig starkare nu.. Ska lyda era råd. För jag kommer gå på knäna annars. Idag är det ul.. Och jag är nervös.. Men mkt förväntansfull:)
    ååh va kul :) är det RUL eller ett annat ul?
  • got2b
    elinson skrev 2011-07-28 09:33:50 följande:
    Åh jag behöver skriva av mig lite.
    Nu känns det som jag har haft PMS sedan jag blev gravid, vaknar sur, somnar sur. Gnäller på min stackars sambo för minsta lilla och ifrågasätter till och med om jag älskar honom av och till. Det är verkligen tugnt.
    Litar inte på vad och jag känner om det är äkta eller bara hormoner... blir galen av detta!

Det är väl nu jag ska gå och vara sådär gravidlycklig? Ni som har barn sen tidigare... hur länge ska jag eg. må så här?

Ska lägga till att min sambo eg. är fantastisk och sväljer all skit jag kläcker ur mig, försöker vara go och omtänksam med mig trots att jag beter mig som en skit. Sexlusten är som bortblåst. Ja jag är frustrerad helt enkelt!!
    Du är inte ensam.. Tur vi har snälla sambos.
  • RaraS
    shadowstorm skrev 2011-07-28 08:15:10 följande:
    Suuuck idag har de lovat att det ska bli en sån här äckligt varm dag...........JAG VILL HA HÖST!!!!!!!!!!!!
    Jag längtar faktiskt också till hösten!

Såklart "bästa" sommaren ever skulle komma i år när jag inte tål värme och när jag dessutom är ensam hemma (mannen jobbar utomlands) med mitt illamående och ingen som sköter om huset. Tack och lov kommer svärfar och klipper gräset ibland åt mig och halva gräsmattan ser ut som en öken för jag har slarvat LITE med vattningen så jag behöver inte klippa så ofta! Väldigt praktiskt! Och nu har jag ringt och bokat städhjälp också! De ska komma på ett första möte idag! Hoppas de kan komma och städa första gången snart! Så underbart det kommer bli att kunna fly ut till stranden med hunden och skita i städningen, för det löser sig ju av sig själv! :)

Men ljuva hösten....den får gärna komma snart!       
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Sunflower Sthlm
    Someday skrev 2011-07-28 14:03:59 följande:
    Kan rekommendera www.laredoute.se som har finna mammabyxor! Jag har fått hem två par moderiktiga jeans för 795 kr inkl frakt och är jättenöjd!!
    Hur är deras storlekar? Tog du samma som du brukar ha? Tycker det är så svårt att veta när man inte kan prova.
  • PrickenoGrodan
    roxylady skrev 2011-07-27 23:44:22 följande:
    Fy.. jag som varit så kaxig sedan jag var i v9-10 nånstans att jag hade slutat må illa.. nu känns det som det börjar komma tillbaka igen. Kan det komma tillbaka igen? Nu är det dock ganska lite.. men det ligger där i grunden hela tiden ungefär på samma sätt som förut..
    Det är inte halsbränna då? Det var det för mig, men med medicin och mineralvatten är det mycket bättre.
  • roxylady

Åh äntligen har jag fått min RUL tid. 30e Aug. Känns långt borta. Men skönt att den nu är bokad åt mig.

Svar på tråden Januaribebis 2012