• fabler

Januaribebis 2012

Ms J skrev 2011-12-31 06:38:29 följande:
    Nä tjejer, om man skulle ta och baka något. Det är ju inte så att jag kan somna om ändå. En snickerskaka nu till nyår, funkar det? Hihi!
    Gott nytt år på er alla goa tjejer och bebisar!
    hihi gör så. Jag och sonen sitter i soffan och kikar på film nu.
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Inatt trodde jag tarmen skulle till och tömma sig och jag fick nån hemsk värk men nu är de lugnt. Nu börjar jag dock bli orolig för bebisen va jätte lugn hela dagen/kvällen igår och jag har ännu inte lyckats få nån buff i magen och de brukar alltid va aktivitet morgon eller kväll...! Så blir de inge mer aktivitet under dagen så får sonen åka hem till sin mormor ikväll så får vi åka in till fl och kolla.

• fabler
    Kissekatten skrev 2011-12-31 09:46:45 följande:
    BF+4 och aaaaallt e lugnt!!
    Hur ska ni fira nyår?
    Vi ska fira med svärföräldrarna, blir god 3-rätters middag och bara mys. Sedan får dottern sova där så vi får sova i fred... Kanske det blir att testa färdknäppen med ;) Har inte vågat mig på något sånt på länge, inte haft lust heller. Men i natt ska jag nog banne mig göra ett försök. I morgon blir det till att sticka ut och springa.
    Gott nytt år alla!
    jag och sambon är super duktiga på att göra barn, vi är desto sämre på att träna. Så här har vi inte fått till de sen bebisen vann sitt lopp. När jag va gravid med sonen så fick nog till de lite fler ggr men då hade vi ju inget barn som tog uppmärksamhet heller. Mitt problem är att jag är mest sugen på morgonen och då är de näst intill omöjligt att få till de här hemma.
  • fabler

här har vi nu ätit tre rätters. Äter ju middag i vanlig tid för sonens skull. Så vi började med två toast en med skagen och en med kantareller (sonen fick levepastej och ost på sina efter önskemål), sen åt vi tournedo med potatisgratäng och en sås med schalottenlök och senap och nu äter vi äppelpaj och vaniljvisp! Så nu har jag fått i mig mat så jag klarar en förlossning i alla fall sen blir de att springa upp och ner i trappan ikväll !

• fabler

Ja nu törs vi nog ta ut segern i förskott för nån raket förlossning tvivlar jag på att jag får. Men nu blir de ananas och hallonbladste (som jag för övrigt blandar i lite smaksatt svart te för att kunna dricka nu) sen ska jag springa i våran trapp.

• fabler

Jag gillade den! Hade jag gärna kunnat byta ut våran till, våran går i grönt och blått så den känns väldigt pojkig, men den får "duga".

• fabler
    shadowstorm skrev 2011-12-31 19:27:32 följande:
    Jag har en blå och vit nu med rymd tema. Jo så kände jag också ibörjan men denna kosta 149 kr så jag tycker nog jag kan ge henne den :)
    vart har du hittat den då?

Vi har elefanter och giraffer på våran men där är de ju färgerna som gör att den bli pojkig.
  • fabler
    shadowstorm skrev 2011-12-31 19:30:40 följande:
    Eller denna? Men denna är ju "flickig" dock är det ju en flicka men ja jag tänkte mest på det härliga färgerna som den första hade.

ja då gillade jag den första mer.
  • fabler

Nån som kommer föda 00.01?

• fabler
    shadowstorm skrev 2011-12-31 21:15:24 följande:
    Inte då jag :) Ligger hemma i sängen och känner lugnet :)
    Jag har precis ätit en halv ananas, druckit två koppar hallonbladste och ska nu "bara för att" springa i våran trapp. Sen ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar hade jag tänkt.
Svar på tråden Januaribebis 2012