Januaribebis 2012
Gott nytt år på er alla goa tjejer och bebisar!
Inatt trodde jag tarmen skulle till och tömma sig och jag fick nån hemsk värk men nu är de lugnt. Nu börjar jag dock bli orolig för bebisen va jätte lugn hela dagen/kvällen igår och jag har ännu inte lyckats få nån buff i magen och de brukar alltid va aktivitet morgon eller kväll...! Så blir de inge mer aktivitet under dagen så får sonen åka hem till sin mormor ikväll så får vi åka in till fl och kolla.
här har vi nu ätit tre rätters. Äter ju middag i vanlig tid för sonens skull. Så vi började med två toast en med skagen och en med kantareller (sonen fick levepastej och ost på sina efter önskemål), sen åt vi tournedo med potatisgratäng och en sås med schalottenlök och senap och nu äter vi äppelpaj och vaniljvisp! Så nu har jag fått i mig mat så jag klarar en förlossning i alla fall
sen blir de att springa upp och ner i trappan ikväll
!
Ja nu törs vi nog ta ut segern i förskott för nån raket förlossning tvivlar jag på att jag får. Men nu blir de ananas och hallonbladste (som jag för övrigt blandar i lite smaksatt svart te för att kunna dricka nu) sen ska jag springa i våran trapp.
Jag gillade den! Hade jag gärna kunnat byta ut våran till, våran går i grönt och blått så den känns väldigt pojkig, men den får "duga".
Nån som kommer föda 00.01?