Januaribebis 2012
Jag fick tänka en extra gång, tänkte sätta igång och slipa mormors gamla gungstol, men det får bli ett projekt för nästa vecka=P
paet: fetvadd var det hon använde och googlar man på de så får man upp på wikipedia "Den läggs i behån vid mjölkstockning. Eller ännu hellre innan, för att förhindra att det uppstår mjölkstockning."
Kan gissa att de är lite billigare än bröstvärmare från ex babyproffsen.
paet: www.apoteket.se/privatpersoner/common/search.aspx detta kan jag ju då rekomendera dig att köpa hem och ha utifall att innan du vet om du kommer få mjölkstockning eller ej. Inte lika mycket pengar i sjön om de inte kommer till användning.
Pusselbiten: Men måste du flytta till hans stad då? Har du ingen familj du kan flytta hem till så länge eller nån vän? Vad säger pappan då?
Ligger alla blickstilla nu för att inte föda imorgon ![]()
Med sonen så släppte den när jag torka mig. Denna gång har jag inte sett till den än.
Elison: de var jag med när jag var gravid. Men mina dåvarande grannar hade fest 2-3ggr i veckan. Men när sonen sen var född och var en riktig skrik bebis på nätterna så dröjde det inte länge innan de flyttade. Är nu glad att vi bor i hus så vi dels slipper bli störda och inte heller stör någon. Jag är ju ändå upp och spolar 3-5ggr per natt. Just nu har jag nog varit på toa 3ggr sista timmen bara.