• fabler

Januaribebis 2012

shadowstorm skrev 2012-01-01 20:26:14 följande:
    Japp :) jag tror jag blir hemskickad, jag räknar ju med det. jag åker ju själv. Tur det är nära med mina småvärkar kan det ju ändå bli små jobbigt köra bil men det går nog bra :)

Skönt också veta om det händer nåt eller om bebisen bara skojar med mig ;P
    jag vill också ha småvärkar... eller näää jag vill ha riktiga värkar så allt sker med buller och bång ! Min mamma har hela tiden sagt att hon tror bebisen kommer den 2a... idag när jag prata med henne så ändra hon sig till den 4e.... inte bra !
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Min bebis har varit super lugn vissa dagar för att sen leva rövare dagen efter. Jätte orolig blev jag när de hade varit lugnt i nästan 1.5dygn men sen rörde hon en massa på sig.

• fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-01 22:14:16 följande:
    Falskt alarm.... =(((( fast slemmis har ju gått iaf så nåt för jag ju glädja mig över. Och lilla bebisen har inte fixerat sig heller och låg rätt högt skiitunge ;P

Så det är förvärkar och hemskheter denna gång  också :(((
    attans.

Själv har jag en jäkla tryck neråt just nu men inga värkar.... men men bäst att man går och sover så man orkar med en förlossning när den väl sätter igång om de så blir snart eller om nån vecka.
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-02 10:16:21 följande:
    god morgon jag vakna nu och har sovit sedan 23 sköööönt men känner inte en känsla att nåt är på G =P DUMMA kropp!!!

Haha hur man klarar ha färdknäppar, jag står ut ;) hahaha....inte är det skönt för en hundradels sekund men jag är less på vara gravid ;P
    Kroppen är bra lustig faktiskt. Jag börjar tro att de inte blir nån bebis idag i alla fall. Min mamma tippade på idag även om hon igår ändrade sig till den 4e, jag har 3 som tror att bebis kommer komma den 6e och själv har jag sagt den 2a eller 3e. Sambon trodde ju innan nyår så han är redan "ute".
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-02 10:45:04 följande:
    you never know :=) Vilket datum går du över ?
    har ju bf 5/1 så egentligen går jag ju inte över förrens fredag och jag kommer nog tycka jag går över om den inte kommit innan måndag eftersom sonen kom tre dagar efter bf.
  • fabler
    Pusselbiten86 skrev 2012-01-02 13:55:58 följande:
    Jag har blivit lovad en färdknäpp ikväll av M så får hoppas de kan hjälpa :) haha
    Har du flyttat nu förresten? Eller var de nu till helgen du skulle göra det?
  • fabler

Grattis Jessica!!

Här har vi haft besök av min mamma, moster, morbror+fru och elias kusin idag så vi har fått dagen att gå. Imorgon är sambon ledig så då får gärna bebisen kommer !! Men tror inte de just nu faktiskt... den kommer säker på fredag då vi vill att sambon ska jobba eftersom de är dubbelt betalt då för han. Idag har jag även fixat present till sonens kompis som fyller fyra i veckan och sonen ska på sitt första "riktiga" barnkalas på söndag. Han var på barnkalas i sommras men de va hos min bästa kompis och elias känner sig som hemma där så de blev ju inte på riktigt, nu ska han träffa sin kompisar på annan plats än dagis och med massa främmande vuxna som dem bara ser hämta och lämna på dagis så de ska bli kul. Har jag inte fött då så följer jag honom annars blir de sambon eller min mamma som får följa honom.

• fabler
    curiosa skrev 2012-01-02 20:04:46 följande:
    Snälla lilla bebis, kom nu!
    hihi tänk om dem kunde lyssna på ens önskan.
  • fabler

Tycker jag sover sämre och sämre om nätterna, får mer ont i halsen och nästäppan blir bara värre så nu får denna bebis komma ut så jag kan få börja sova utan att vakna och va jätte trött och ha huvudvärk.

Idag ska vi till ICA MAXI och handla blöjor, barnmat och nått bebisplagg då vi fick hem jätte bra rabatter där ifrån igår. Lite läskigt dock eftersom dom då har snokat rätt på att vi ska ha bebis.

• fabler
    C R skrev 2012-01-03 09:38:14 följande:
    Min slempropp har börjat lossna idag. Nu har jag som mensvärk o ont i nedre delen av ryggen. Men jag vet ju att detta inte betyder att det är dags så bara ställa in sig på att det tar ett tag till. Har bf på lördag.
    jag har också mensvärk i nedre delen av ryggen idag, men jag kan även få de när jag är förkyld så här är de svårt att avgöra med tanke på hur min natt sett ut. Min slempropp tror jag släpper lite lite varje dag och de är super irriterande eftersom de bara är lite som släpper så återbildas den med största sannolikhet. Jag ser framemot att få ett STORT tecken på att de är på G. Hade varit så häftigt att få uppleva att vattnet gick, men jag har en känsla av att jag aldrig kommer få va med om de med än inne på förlossningen när dem har hål på hinnan. Så var de med sonen och så har de varit för min mamma med alla oss tre syskon.
Svar på tråden Januaribebis 2012