Januaribebis 2012
Skönt också veta om det händer nåt eller om bebisen bara skojar med mig ;P
Min bebis har varit super lugn vissa dagar för att sen leva rövare dagen efter. Jätte orolig blev jag när de hade varit lugnt i nästan 1.5dygn men sen rörde hon en massa på sig.
Grattis Jessica!!
Här har vi haft besök av min mamma, moster, morbror+fru och elias kusin idag så vi har fått dagen att gå. Imorgon är sambon ledig så då får gärna bebisen kommer
!! Men tror inte de just nu faktiskt... den kommer säker på fredag då vi vill att sambon ska jobba eftersom de är dubbelt betalt då för han. Idag har jag även fixat present till sonens kompis som fyller fyra i veckan och sonen ska på sitt första "riktiga" barnkalas på söndag. Han var på barnkalas i sommras men de va hos min bästa kompis och elias känner sig som hemma där så de blev ju inte på riktigt, nu ska han träffa sin kompisar på annan plats än dagis och med massa främmande vuxna som dem bara ser hämta och lämna på dagis så de ska bli kul. Har jag inte fött då så följer jag honom annars blir de sambon eller min mamma som får följa honom.
Tycker jag sover sämre och sämre om nätterna, får mer ont i halsen och nästäppan blir bara värre
så nu får denna bebis komma ut så jag kan få börja sova utan att vakna och va jätte trött och ha huvudvärk.
Idag ska vi till ICA MAXI och handla blöjor, barnmat och nått bebisplagg då vi fick hem jätte bra rabatter där ifrån igår. Lite läskigt dock eftersom dom då har snokat rätt på att vi ska ha bebis.