• fabler

Januaribebis 2012

Tro om vi fått en till trådbebis under dagen, hoppas frökenolsons bebis kommit ut.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Så bra som jag mått igår och idag va länge sen jag mådde har knappt haft ont alls. Dock är jag astrött. Men imorgon skulle sambon gå upp med sonen och lämna han på dagis. Hoppas på att kunna sova länge då i alla fall.

• fabler
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-29 10:53:41 följande:
    Ja orkar inte mera :(
    Får sova 2 Tim om nätterna!

Bebisens pappa vill inte träffa mig men ändå ska han vara med på förlossningen ? :s

Ja är helt slut psykiskt!
    Ont i magen konstant som går ut i ryggen och kramp i benen :(

Ska till en ny BM idag o prata med henne!
    men vad jobbigt vännen. Finns de ingen annan du kan ha i din närhet? Och känner du nån mer än han i den staden du skulle flytta till?
  • fabler
    minjalin skrev 2011-12-29 17:43:21 följande:
    Grattis fröken olsson!!!!

Vi har också försökt skriva på om faderskapet men den där socionomen man ska kontakta var först på semester när vi ringde, sen var hon sjuk, och så fick vi mejl från henne om att hon skulle höra av sig efter jul men när sambon ringde idag igen så sa telesvararen att hon var sjuk så det verkar inte bli av att skriva nåt sånt innan bebis är född >.< Man tycker ju att dom borde fixa en ersättare när hon är borta så länge, men icke sa Nicke. 
    vi fick tid 19 JANUARI och då har jag försökt få tag i henne i typ en månad och lyckades till sist för två veckor sedan...! Men men får bara hoppas att jag överlever så sambon inte behöver strida för att bevisa att han är pappa till barnet.
  • fabler

Grattis frökenOlson hoppas du får sova nu så du får återhämta lite kraft.

• fabler
    Carolaj83 skrev 2011-12-29 20:21:39 följande:
    Wicky81-NEJ!!!!! beklagar sorgen

ang faderskap så har vi fått skriva papper med dom 2 tidigare barnen, denna gång slipper vi pga att vi gift oss....hmmm rätt sjukt....som om gifta inte kan vara otrogna
    ja jag tycker de är super löjligt de där.

Idag köpte jag en babysitter, till sonen fick vi låna så vi hade ingen nu. Egentligen tyckte jag att jag inte hade råd just nu men vill ändå ha en hemma... köpte den billigaste från babyproffsen för 299kr sen följde min kompis med hem hit och kollade på gamla kläder efter sonen och helt plötsligt hade jag sålt av kläder för 700kr så då var ju babysittern gratis !
  • fabler

SysterAnna: Kanske var bebisens sätt att signalera för er att de va dags att fixa i ordning lite så ni är redo att ta emot bebisen när den väl bestämt sig för att komma ut.

• fabler
    Cia80 skrev 2011-12-29 21:59:14 följande:
    Har köpt en åkpåse...ska man tvätta den?
    jag har inte tvättat våran, de är ju inte så att bebisen ska ligga direkt i den utan kläder i mellan.
  • fabler

tjejer nu är de lite mindre än 39 timmar och knipa !

• fabler
    Kissekatten skrev 2011-12-30 09:23:43 följande:
    Gött!!
    Undrar om någon av oss får det första barnet i Sverige nästa år..? Det blir nog inte jag iaf. På BF+3 idag, men absolut inga tecken. Eller jo kanske, jag har varit riktigt kass i magen de sista dagarna, som om magen förbereder sig och vill vara tom när det är dags... Googlade lite på det och det verkar vara vanligt.
    Eller blir det som sambon säger, han kommer som en raket strax efter tolvslaget...!
    ja så länge de blir strax efter tolvslaget så de inte blir precis innan, då skulle jag nog bli lite små sur faktiskt.
Svar på tråden Januaribebis 2012