• fabler

Januaribebis 2012

LillaJag89 skrev 2012-01-05 13:29:56 följande:
    Börjar få ond mensvärk nu.. mycket bra! :D
    Hoppas bara den håller i sig rejält nu..

Känns som jag inte har en aning om vad som ska ske. Kommer liksom inte ihåg något från dotterns, även om jag läser tillbaka i bloggen så känns de som jag inte vet hur de ska kännas. Fler som känner så?

Imorgon är vi bjudna på släktmiddag, för 3 år sen kunde vi inte gå för då låg vi på förlossningen. Och har sagt att kommer de inte imorgon så kommer jag få gå över tiden..
    Instämmer, känns lite som jag är först föderska för jag kan inte för mitt liv föreställa mig hur värkarna kändes när dem väl satte igång. Men de jag vet denna gång mot förra gången är att man VET när de är värkar och inte förvärkar i alla fall.
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-05 15:17:46 följande:
    Nu måste jag få göra mig av med mitt hat....

Jag är så arg att jag vet inte ens hur jag ska kunna hålla mig lugn längre, jag brinner av ilska!!!

Min svärmor LOVA mig hålla sig nykter från nyår så hon kunde hämta sonen och köra upp oss på förlossningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN NU SÅ SITTER HON OCH SUPER DEN JÄÄÄVLA KOSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH SÄGER ATT HON ALDRIG SAGT DET!!!!!!!

HON TRÄFFAR INTE UNGEN NÄR HON ÄR UTE PÅ FLERA DAGAR SOM STRAFF!!!!!!
    näää ursch vad trist. Misstänker att hon har problem eftersom hon sitter och dricker en torsdag eftermiddag, men de gör ju inte din besvikelse mindre när hon hade lovat det. Min son vet inte ens vem hans farfar är pga alkoholproblem. Dem har träffats några ggr då sambon sprungit ihop med sin pappa på stan men sambon har aldrig berättat för Elias vem de är. Han skulle aldrig kunna avge ett sådant löfte och har därför aldrig varit hemma hos oss. Ni har ingen annan som kan passa sonen när de är dags då?
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-05 15:47:34 följande:
    Jag är helt ärligt jätte ledsen och oroad =(

Men även såna här skäll måste ju kunna vara en grund för igångsättning? För vad gör man om ens andra barn rent utsagt kan utsättas för "fara"
    Nää ursch. Önska vi bodde när då hade din son fått komma till oss. Du har ingen vän som kan rycka in? Och ring och hör med dem på förlossningen annars om han kan vara där med er, får packa en väska med "roliga" saker.
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-05 16:23:28 följande:
    Jag har ingen annan som kan ha han, klart jag har vänner men sonen är ändå så liten och de flesta av mina vänner har barn själva. Och flera är till och med ensamstående mammor. Och hon som säger att hon kan köra upp oss fick nyligen barn själv hennes andra så det finns ingen som kan ha han utom dem =(((

Ja jag måste prata med nån för jag vill ju min son ska ha det bra....=(( Men undrar om jag ska ringa och prata med nån på FL för det är väl ändå inte en BM beslut det är väl en läkares?

Min mor är ju ledig hela nästa vecka så då kan hon komma ner och vara med min son, vilket jag skulle älska för hon är nog den enda människan jag litar på som vill mitt barn bäst!....
    då hoppas vi de blir bebis när hon är hos er. Min mamma är den jag litar mest på också och den sonen litar mest på också så jag är glad jag har henne så pass nära att vi kan lämna sonen hos henne.
  • fabler

Grattis Jamirl.

Lite fusk tycker jag de är eftersom du hade samma bf som mig.

• fabler
    doriah skrev 2012-01-05 20:09:24 följande:
    Men jag då? som hade bf i tisdags - här snackar vi orättvisa Flört

Ang. sömn så går jag gärna och lägger mig en stund på dagen men det är inte så ofta det funkar...i morse klev dessutom mina döttrar upp halv fem och det gick inte att få dem att somna om. Såhär på kvällen piggnar jag liksom till, så då blir det inte att jag går ochl ägger mig tidigt heller....
    sover väl nån annan gång, gissar jagCool
    Ja de är orättvist!!! Har du gått över med dina döttrar också?

den här veckan ser jag fördelar med att sambon jobbar kväll så då går vi upp varannan morgon så jag får sova lite i alla fall. Sen som igår när jag gick upp med sonen så hade jag kunnat lägga mig när han klev upp men tog ett avslappnande bad istället. Idag fick jag sova till halv tio.
  • fabler
    C R skrev 2012-01-05 20:25:30 följande:
    Nu är var prinsessa här. Hon föddes i morse o är helt underbar!
    ååå grattis!!

Ja nu pluppar de ut ungar var och varannan dag, härligt att vi äntligen nått den månad vi alla längtat till. (förutom ni som skulle ha i slutet av december då)
  • fabler

Shadowstorm vi bestämde ju att de skulle ploppa för dig när din mamma är hos dig! Men har kan de gärna få ploppa och det hade varit så coolt om jag fick uppleva att vattnet gick här hemma.

• fabler

Förlåt att allt blev ihop skrivet men går inte och göra mellanrum på mobilen.

• fabler

Paet: Jag har en vän som avstod från amningen för att hon inte kunde förlika sig med tanken med att någon skulle suga på hennes bröstvårtor. Men där måste du ju känna efter själv hur de känns.

Sonen vaknade fyra imorse men som tur är fick jag han att somna om vid halv fem så sov vi till strax efter 8 istället. Känner väl dock att jag skulle kunna slumra till soffan nu igen.... är väl bäst jag går och sätter på kaffe innan jag slocknar.

Svar på tråden Januaribebis 2012