• roxylady

Januaribebis 2012

Leia: nä tror inte att de ska sitta ihop precis helt heller. Litet litet mellanrum ska det nog vara! På den tiden jag tränade och tävlade inom ridsporten aktivt så hade jag magrutor och då kunde man se att de inte satt ihop helt och hållet utan det var en litet mellanrum men inte mkt såklart!

• roxylady

Såg att ni pratar om hur snabbt allt tog sig osv. Vi planerade att vi ville ha en liten till tidigast Januari 2012.
    Slutade med mina piller i November 2010. Skyddade oss fram till efter sista mensen jag hade i April, sedan fick jag fullt utslag på min ÄL-sticka. Två veckor senare så hade jag plussat!

Är fortfarande helt förvånad över hur det kunde gå så himla fort!
    Är varje dag så himla tacksam för det. Största gåvan jag kunde få när man vet att det kan ta en sådan tid. Man känner sig så bortskämd när man ser på tex drömmen om ett barn. Lider och glädjs åt allt som händer i programmet.

• roxylady

Någon mer som har helt platt navel?? Sedan tycker jag att navelns mitt har blivit mörkare... Nån mer som har så också??

• roxylady

Skönt å veta att fler också har en helt platt navel hihi! Undra om de ens kommer att puta ut i huvudtaget? Hoppas inte på det.. hellre platt ;)

• roxylady
    Liina87 skrev 2011-11-06 13:19:30 följande:
    Min har också börjat pluta ut, ser inte klokt ut, framför allt när man hostar eller gör något så att man spänner magen.

www.linapetite.blogspot.com 
    Okej! Min har inte börjat puta ut än.. utan är helt jämnad med magen. Ser jätteroligt ut haha! Plus att den är mörkare i mitten.. fattar inte varför hahaha :p
  • roxylady

Jag har bara känt hicka en dag. Sen har han bara varit skogstokig större delen av den här veckan. Trodde han höll på att bli överaktiv!

• roxylady
    Frideborg81 skrev 2011-11-06 14:08:27 följande:
    Någon som har fått en mörk linje över magen ännu, har glömt av när i graviditeten den kan komma??
    Konstigt nog så ibland! Ser den inte alltid. Vet inte vad det beror på.
  • roxylady
    Thse skrev 2011-11-06 14:32:08 följande:
    Min utplattade navel är vit... En helvit cirkel på magen.
    Haha ja du ser det är så olika :) Min var vit tidigare.. men nu så har den där kommit ;)
  • roxylady
    lullebo skrev 2011-11-06 17:55:37 följande:
    Min är också platt och mörk i mitten. Undrar också varför den blir så mörk, inte så snyggt ju, ser ut som att den är skitig ;)
    Haha ja men eller hur?? Jag har stått och försökt komma fram till vad det kan vara :p Det ser ut som jag varit i solen men bara med naveln ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012