• roxylady

Januaribebis 2012

Två: Vilken fin bild på er lill :)

meh84: Jag tror nämligen att min bebis och ligger så.. för han har legat så sedan RUL. Även när vi var inne på 3D UL:et för tre veckor sedan.. känns som att huvudet är på sidan.. så när han sträcker ut på sig så kittlas det i båda sidorna på mig på en och samma gång.. Men visst hjälper till att vända på bebis under de senare besöken?

• roxylady
    got2b skrev 2011-11-17 13:18:37 följande:
    Samma här, huvudet på sidan. Fast nu verkar det som den bytt sida de senaste dagarna. Jag kände huvudet på höger sida för några dagar sen men idag var huvudet på vänster sida.
    Antar att de gör vändningsförsök ifall den inte vänder sig själv. Hon sa att om den ligger likadant nästa gång skulle hon boka ett ul.
    Visst känns det lite jobbigt när det trycks ut åt sidorna sådär ibland? Ja jag hoppas det.. sitter bara och väntar på att han ska inta en skönare position nu och fixera sig nedåt. Hoppas de gör så här med.
  • roxylady

Jo jag blöder näsblod om jag retat näsan ett tag. Tex om man snyter sig flera ggr. Jag brukade iofs ha lätt för det när jag var liten.

Nu är jag inne på MVC och gör en glukosbelastning. Hade 4,0 i fastande värde och ska nu sitta här till 10 för att kolla vad jag har sedan. Hoppas att man klarar det. Annars så hade jag SF-mått på 30, hjärtat slog 144, järnvärde 129(!!!) så järnvärdet var verkligen superbra!! Bebisens huvud ligger nedåt. Så det ser bra ut. Bara hoppas på att sockervärdet ser bra ut sedan.

• roxylady

Leia: tror också det. Man är ju hela tiden lite småförskyld!:)

Jag hoppas verkligen det. Fy vad äcklig den där lösningen var som jag fick lov å dricka:( Men värdet var ju i alla fall rätt nu. Hoppas det är det sen också. Börjar redan bli hungrig och tanken på att sitta här i 1,5h till gör en inte lugnare precis. Huvudet var rörligt än så länge sa hon. Ofta kunde det dröja fram till v35 innan de fixerar sig sa hon. Men skönt att han ligger nedåt iaf:) det ger mig mer plats än när han ligger på tvärsen

• roxylady

c3c: okej! Testar man redan efter en timme alltså? Hoppas den blir under för mig med. Hade ätit gröt med kanske lite för mkt sylt på ca 30min innan förra gången jag var här så vi trodde det beror på det. Jo men bara det ligger under 8,0 så ska det ju vara bra hoppas hoppas det blir lika för mig

• roxylady

Leia: lika bra att det bryter ut kanske så du slipper ha det hängandes över dig.

Okej! Ja det är ju så olika. Så huvudet kan bli format redan där alltså? Det visste jag inte. Men vad skönt att det gav med sig tillslut:) ja men precis!

Ja men så känner jag också! Rumpan ligger där jag trodde huvudet var tidigare haha! Så när jag får SD så ser man ju det. Men fick ju svar idag på att det var lilla rumpen hihi!

Åh hoppas ni får det roligt där på badhuset då!! själv ska jag sitta här i 50min till och må illa:(

• roxylady

c3c: ja det är samma tider här med:) dock verkar det inte vara ett test förens vid 10 nu. Hon har inte bett mig komma in än.

• roxylady

Syntetica: jag brukar kunna bli hungrig snabbt efter frukost och även lunch. Men inte kvällsmaten. Frustrerande ändå som det är

• roxylady

Leia: ja hoppas det!

BM sa att på vissa kunde det bli så. Hade inte för högt när jag var inne då. Men tillräckligt för att man skulle kolla upp det. Har ingen i släkten som har problem. Jag har heller aldrig haft det. Så detta är riktigt främmande för mig. Jag äter ju inte godis varje dag. Men just den helgen innan så hade vi godis hemma. Hon visste inte om det berodde på det eller ej. Nä men precis;) borde inte vara nån fara. Får se hur det ser ut om ca en halvtimme. Vill ha mat nu. För nu mår man illa. Går iofs i vågor. Men ändå. Suck.

• roxylady

Leia: jag låg alltid på 4,0 innan förra gången så BM blev ju lite förvånad. Hrm.

Ja men verkligen! Åker hem en sväng efter detta och vilar tror jag allt!!

Svar på tråden Januaribebis 2012