• roxylady

Januaribebis 2012

Jag har JÄTTE ont i vänster revben nu istället. Kan inte skratta, hosta, nysa eller röra på mig. Känns som något stort blåmärke som bara gör ondare å ondare.. någon idee om vad som kan ha hänt?? Någon som känner likadant? Börjar få lite panik över detta Rynkar på näsan Hjäääälp!

• roxylady

Leia: ja jag tror att jag ska ringa om det imorgon. Jo man borde ju känna det. Plus att bebisen är väl inte så pass stark i v29?

• roxylady

Är det dumt att köpa en amningsBH redan nu? Eller blir bysten bra mkt större så man kanske inte ens kan ha den sedan när man börjat amma?

• roxylady

Nu för första gången så kom inte hela meddelandet med. Skrev att jag fick den väldigt billigt på H

• roxylady
    MissT skrev 2011-11-10 16:31:32 följande:
    Jag har köpt det för jag tyckte att mina vanliga börjar bli så obekväma. Köpte lite större så att de förhoppningsvis passar bra sen också.
    Det jag skulle skriva tidigare var att då gör det nog inget för jag fick den väldigt billigt på H&M :)
  • roxylady
    ccecy skrev 2011-11-09 22:42:57 följande:
    den lill* som befinner sig i min mage kan nog få det att ta riktigt ont, så ja tror nog att dom kan lyckas med nästan vad som hellst. h*n tycker om att lägga ena foten mellan mina revben o trycka uppåt, väldigt jobbigt o sitta mellan varvna, + att jag tror h*n fixerat sig redan efter som senaste veckan, två veckor har ja nästan bara känt sparkar vid revbenen och dom kan nog ta väldigt sjukt :p men endå är de skönt, då vet man att h*n har det bra där inne :) är iofs i v31 idag (30+0) :)
    Ja men verkligen! Jag märker då det haha! Har så ont där nu. Hur länge har du ont? Ja jag är 28+5 idag.. så ska väl inte vara all för stor skillnad :)

En annan sak, jag har läst att det inte är säkert att de lagt sig med huvudet nedåt för att stanna där så tidigt som v30-33?? De kan vända sig uppåt igen ända till v37-38!!
  • roxylady
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-10 20:43:38 följande:
    Så är det, de kan vända sig himla sent.
    Måste göra ont när de vänder på sig när de ändå är så pass stora som de kommer vara runt 37-38! Förvånad
  • roxylady
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-10 20:57:58 följande:
    Ja inte kan det va skönt nej, har sluppit det, men har flera vänner som varit med om det Usch! Bm trodde ju min bebis är fixerad, så hoppas verkligen det
    Nej men verkligen inte. Urscha vad jobbigt..
    Okej ja vi får hoppas bebisen stannar det läget nu då! Glad
    Tror att min är på väg ned också för han ligger inte med huvudet i höger sida längre utan nu snett nedåt istället. Och därför har jag nog så pass ont i vänster revben :p
Svar på tråden Januaribebis 2012