lullebo skrev 2011-11-18 19:41:26 följande:
Faktisk så tyckte jag inte att det var så farligt som jag trodde att det skulle vara. Hade fått för mig att lösningen man skulle dricka skulle vara typ som mjölk fast mkt tjockare i konsistensen samt jättesött. Så det var ju rätt så positivt att det inte var så. Hade dessutom en citron med mig å pressade i, tyckte det hjälpte lite. Men visst, jag skulle verkligen inte föredra en sådan drink till frukost varje dag ;)
Mådde rätt okej ändå, men tycker att jag känt mig lite smått illamående hela dagen, vet inte om det beror på det?
Japp 2 sånna om dagen tyckte hon att jag skulle ta, å med tanke på hur kasst min mage funkar redan nu så ser jag inte direkt fram emot att ta dem :(
Okej! Skönt att det var bättre än vad du trodde då :) Oj ja då hade det varit illa om det hade varit segt :S Tur det inte var det :) Jag tyckte man drack sirap ungefär hahah!
Jo men jag har också mått dåligt hela dagen. Känns bättre nu men jag är helt slut efter det där. Önskar att jag hade varit helt ledig idag ändå trots allt..
Okej.. blir du trög? Drick physilliumfrön så kanske det hjälper till lite? Finns på vanliga affären i sådana där fröpåsar du vet? Hoppas du får upp värdet nu i alla fall! Ät mkt citrusfrukter före och efter å drick jouice till!