• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Moniqe1979

lite häftigt att det blir så många flickor, när sonen föddes i maj 08 var det tvärt om i princip bara pojkar istället. på föräldra utbildningen jag gick då var vi 9 par, ut kom det 10 st pojkar...

• Syoss
    curiosa skrev 2011-08-12 20:15:23 följande:
    Kan dock säga att de är små i stl.
    Jag har L på det mesta av Hm mammakläder men på dessa kom jag inte ens i stl 46!

Håller med om att H&M's mammakläder är lite annorlunda.. Va in idag och köpte ett par jeans. Var tvungen att ta stl 44 på dom och dom sitter som smäck runt benen, så dom kommer jag inte kunna ha graviditeten ut. Men nästa stl var enormt stora på mig så dom får jag vänta med isf.
  • Moniqe1979

köpte byxor där i strl 48 som jag tyckte satt för tajt i höfterna, så köpte strl 50 på BOnprix (billigare dessutom) och får tälta i dem tur man har en symaskin men hm byxorna hamnar nog på tradera när jag bara orkar fota dem...

• doriah

Lustigt,det måste bero på vlika byxor man köpte...jag köpte ett par jeansleggings, ett par svarta, tunna brallor och ett par vanliga jeans  på hm och tyckte att de var normala i strl.

Elsa och Lovis mamma
  • LillaEko

Jag tycker också hm har konstiga strl, men som ni skriver, beror dock på byxorna!
    Har nämligen ett par i 36, ett par i 38 och ett par i strl 40 och jag kan ha alla!

• Frökenolson

jag tror att det bor en lite kille i min mage, tvärsäker är jag ju inte. Men jag kanske bryter trenden mot alla flickbebisar här inne ;)
    Är lite förvånad över hur många som fått reda på kön, jag spekulerar mest hela tiden, kuligt!

God natt och trevlig helg!

Grattis till fler lyckade rul idag!

• PrickenoGrodan
    fabler skrev 2011-08-12 00:20:41 följande:
    De va några som skrev att dem va från dalarna, minns inte vilka då jag läst ikapp massa sidor. Jag är från borlänge!

Vi har sommarstuga i Torsång och jag har bott i Blge när jag pluggade och sen 2 år i Falun. Sonen är faktiskt född där. Men nu bor jag i Stockholm, men räknar Dalarna som mitt andra hem.
  • minjalin

Jag älskar HM's mammajeans (de vanliga jeansen) har ett par från förra grav i stl 38 som är för stora nu och har köpt ett par denna grav i stl 36 så på mig är det som vanliga stl. De i 36 är lite lite stora än så länge men ändå så de går att använda men man får dra upp dom lite ibland. Sen om jag växer ur dom så har jag ju mina i 38 från förra grav så det får räcka. Får bli leggings och mjukisbyxor också. Har ingen lust att lägga ner en förmögenhet på kläder man bara kan använda några månader :p Måste ju köpa mammavinterjacka den här gången också eftersom jag ska ha i januari. Sonen kom i november så jag klarade mig precis från att köpa vinterjacka :p

• MissT

Grattis ames till lyckat rul
    Verkar bli många tjejer..... 

Svar på tråden Januaribebis 2012