• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • shadowstorm
    Some skrev 2011-08-13 13:06:13 följande:
    Är det någon mer än jag som har blivit gravid-dement? Jag kan inte räkna, säger fel på graviditetsveckor hela tiden och glömmer saker jag aldrig skulle glömt innan. Det börjar bli riktigt frustrerande.
    Hehe...ganska vanligt att tankarna på allt annat utom det som väntar försvinner :) Minns att jag glömde typ allt när jag vänta sonen. Nu tänker jag ju knappt ens att jag är gravid så denna gång får jag typ påminna mig själv att jag ska ha en till..hehe. Dock gör ju den också sig påmind att min mage är faktiskt bebodd igen ;)
  • Carolaj83

RÄCKER UPP HANDEN! hihi är extremt senil men det har jag vart alla mina 3 graviditeter, blir värre för mig under amnings perioden

• Some

Skönt att höra att jag inte är ensam om att vara virrig Glad

happy until proven otherwise
  • MaHo89

Var på stan idag och kunde inte hålla mig, köpte två nallepuh-pyjamas med Tigermotiv =) Och H&Ms typ startpaket med body, mössa, byxor, pyjamas =)

• shadowstorm
    MaHo89 skrev 2011-08-13 15:32:10 följande:
    Var på stan idag och kunde inte hålla mig, köpte två nallepuh-pyjamas med Tigermotiv =) Och H&Ms typ startpaket med body, mössa, byxor, pyjamas =)
    Gulligt =) Efter alla kläder jag gick igenom igår så insåg jag hur många små kläder vi egentligen hade haha :) Eftersom många hade lapparna kvar. Men klart jag kommer små köpa nåt också, men inte som med första då man köpte heela tiden :)
  • MaHo89

det är ju vårt första =) Så jag har handlat det jag köpte idag och tidigare 3 bodys och en tröja..
    Sen hade jag en kortärmad body och en t-shirt från förra graviditeten som slutade i MA
    Det är ju så kul att köpa =)

• Marsätt

Jag ställde mig på vågen idag och inser att jag gått ner 0,5 kilo... Jag har dock haft ont i mellangärdet när jag ätit de senaste dagarna så det kanske beror på det..har ju inte ätit lika mycket som förut.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • Syoss
    MaHo89 skrev 2011-08-13 15:32:10 följande:

Vi har också tänkt att köpa H&M's startpaket :) Vi väntar dock till efter RUL (2 veckor kvar) innan vi går lös på det mesta. Fast ett par strumpor och ett par bodys har det hunnit bli redan, det är så svårt att hålla fingrarna i styr när det kliar i dom :P
  • Someday

Visst är det svårt att låta bli att handla. Jag har handlat lite grann jag också =)
    Har börjat förbereda upprustningen av barnkammaren också. Det är ett måste då rummet inte är i fint skick alls...

• Liina87

Usch är det bara jag som inte har handlat något? Vi ska på rul på måndag men efter det blir det nog att man börjar handla;)

Svar på tråden Januaribebis 2012