• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Marsätt
    Carolaj83 skrev 2011-08-13 09:47:32 följande:
    sarmarg-älskar det namnet fast med e på slutet så de inte blir samma som månaden, men maken disar de precis som mina andra förslag....

har nu bett honom göra en egen namn lista eftersom alla mina namn tydligen är så dåliga

men izabell och melwin har han inte dissat   

Det var faktiskt han som kom med förslaget...
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • Jamirl

Haha, vilken serie tänker du på? Skedet bedrar?

• twistedtofit

Jag har bara pojknamn.. de är kvar sen jag fick sonen. I övrigt har vi inte funderat så mkt på namn

Jag har inte känt sparkar på ett tag nu och började undra om det bara var inbillning, men nu på förmiddagen har liten sparkat som bara den och jag har känt det mot handen flera gånger! Hjärta RUL är om 1½ vecka 24/8 på min pappas födelsedag.. hihi. Men jag måste erkänna att jag är nojig. Med sonen var det mest kul att få se honom, men nu är man ju mer medveten om att man faktiskt KAN få ett negativt besked!

• Serendipitet

Ultraljudet igår, bara flyttad en dag. Nytt BF 9 januari :D Och en liten flicka.
  • shadowstorm
    Jamirl skrev 2011-08-13 10:51:48 följande:
    Haha, vilken serie tänker du på? Skedet bedrar?
    nej swith at birth :) Riktigt bra serie. :) Handlar om 2 tonåringar som får upptäcka att de faktiskt blivit förbyta på BB.
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-08-12 20:13:03 följande:
    Här är en länk till jeansen: www.hm.com/se/product/92121?article=92121-A Finns i andra färger också men jag gillade dom där just för att de var lite anorlunda, lite glansiga nästan :) och så tycker jag om tajta stuprörsjeans :) perfekta! Kan verkligen rekommendera!
    Dom var ju jätte snygga!! Får allt ta och prova dem sedan :) Ja jag gillar också mest stuprör! Snyggast till stövlar eller om man bara vill vika upp dem.
  • Some

Är det någon mer än jag som har blivit gravid-dement? Jag kan inte räkna, säger fel på graviditetsveckor hela tiden och glömmer saker jag aldrig skulle glömt innan. Det börjar bli riktigt frustrerande.

happy until proven otherwise
  • roxylady
    Some skrev 2011-08-13 13:06:13 följande:
    Är det någon mer än jag som har blivit gravid-dement? Jag kan inte räkna, säger fel på graviditetsveckor hela tiden och glömmer saker jag aldrig skulle glömt innan. Det börjar bli riktigt frustrerande.
    Jopp jag kan också vara så ibland. Mest pinsamt på jobbet i med att där ska man ju prata med kunder. Och de ställer frågor ibland som man såklart måste kunna svara på ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012