• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MissT
    SmoochiePoo skrev 2011-05-13 09:14:23 följande:
    Jag fyller år idag så fredagen den 13:e är inte alltid en olycksdag. Glad Jag håller tummarna för dig att allt står rätt till och att hcg ökar som det ska.

Själv ska jag iväg imorgon och vänta på domen, blöder fortfarande lite till och från, lite små molvärk. Så antar kroppen jobbar med att få ut allt..
    Grattis på födelsedagen Hoppas att du får en bra dag!
    Hoppas på det bästa i morgon och håller tummarna för dig!
  • SmoochiePoo
    MissT: Tackar för lyckönskningarna och jag hoppas på det bästa med men är redo för det värsta Glad
  • LillaEko

Kiyona: grattis på födelsedagen,
    Håller tummarna för imorgon. Men skönt att höra att du ändå känns hoppfull, att går det åt skogen är det bara på det igen.
    Vid mitt mf och ma så har jag försökt tänka att något var fel och att det inte riktigt var dags för oss än.
    Visst har det varit en stor sorg men det blir inte bättre av att deppa ihop helt och lägga sig ner och dö, så har jag resonerat.

Småäta är det ända som funkar mot mitt illamående med, inte konstigt att byxorna känns trånga :p

• curiosa

Har verkligen inget att ha på mig, allt smiter åt överallt! Och då bara i v 5+6!
    Jag fattar inte hur jag skall kunna gå till jobbet imorgon och dölja det då jag inet har några kläder som är stora och döljande utan alla är lite halvtajta från början = jätte tajta nu!
    Byxor går inte att stänga...kanske skall börja fundera på vad jag stoppar i mig annars så kommer detta att braka iväg alldeles för fort.

• MiAmore

Ingen som har en Bh med D-kupa att låna ut? haha Jag köpte två stycken BH's med C-kupa för att jag inte kan ha mina A-kupor längre. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag fyllde ut C-kupan helt och jag hade väldigt ont i brösten när jag kom hem från jobb igårkväll efter att ha haft BH'n på mig hela dagen *ler smått*

♥Milo 090107♥
  • KathleenH
    MiAmore skrev 2011-05-13 10:21:33 följande:
    Ingen som har en Bh med D-kupa att låna ut? haha Jag köpte två stycken BH's med C-kupa för att jag inte kan ha mina A-kupor längre. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag fyllde ut C-kupan helt och jag hade väldigt ont i brösten när jag kom hem från jobb igårkväll efter att ha haft BH'n på mig hela dagen *ler smått*
    Hmm.. vänta nu.. har du gått från A-kupa till D-kupa redan? Vilken vecka är du i egentligen?? Förvånad
  • MiAmore
    KathleenH skrev 2011-05-13 10:23:28 följande:
    Hmm.. vänta nu.. har du gått från A-kupa till D-kupa redan? Vilken vecka är du i egentligen?? Förvånad
    hehe, ja jag fyller som sagt ut en C-kupa iaf.. Är bara i v.5+3.. Så jag undrar vart detta ska sluta..
    ♥Milo 090107♥
  • KathleenH
    MiAmore skrev 2011-05-13 10:26:08 följande:
    hehe, ja jag fyller som sagt ut en C-kupa iaf.. Är bara i v.5+3.. Så jag undrar vart detta ska sluta..
    Ja jisses.. du kommer få köra dom på ett skottkärra framför dej när du närmar dej förlossningsdatumet!! Skrattande

Jag är i v 3+5 idag... har BIM om 2 dagar men har tjuvat lite och testat tidigt. Jag glömmer bort att jag blir yr av att resa mej snabbt tex, men kommer snart på det när jag gör det gång på gång.. just det.. det var ju så man INTE skulle göra... hehe.. och så är jag kissenödig hela tiden, svårt att sova. Men inga spänningar eller känningar i brösten ännu, men det kommer nog snart om detta håller i sej.
Svar på tråden Januaribebis 2012