• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Majskorn

Du kan få låna mina gamla BHar som jag växte ur för länge sen....har numera F...eller innan grav iaf vill inte att de växer nåt mer...har velat göra en reducering senjag hade C i typ 8an.....

• curiosa
    MiAmore skrev 2011-05-13 10:21:33 följande:
    Ingen som har en Bh med D-kupa att låna ut? haha Jag köpte två stycken BH's med C-kupa för att jag inte kan ha mina A-kupor längre. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag fyllde ut C-kupan helt och jag hade väldigt ont i brösten när jag kom hem från jobb igårkväll efter att ha haft BH'n på mig hela dagen *ler smått*
    Jag fick köpa ny i helgen, E blev det denna gången. Hoppas verkligen att de inte blir större nu för de är groteska, men allt verkar ju bara bli större nu!
  • Zaarah1984

Oj.. får alla större bröst redan? Mina har inte vuxit alls.. men det kommer väl så småningom Jag är så glad att jag inte mår illa ännu eller hamnat i fällan "jag är ju ändå gravid så kan äta vad jag vill". Är det någon som fått några cravings ännu?

• LillaEko

Tror inte mina bröst växt något särskillt.
    Gillar inte bh så har mest sport topp, är mjukt och skönt tycker jag.

• Majskorn

Jag e raka motsatsen...jag vill inte äta, allt smakar tråkigt typ...inte äckligt men tråkigt! Ska inte banta men försöka att inte gå upp mer än nödvändigt...har köpt äpplen som jag äter till lunch :) Mina tuttar har inte växt jag har en naturlig F-kupa (som jag inte vill ha) och de är typ svullna och ömma men upplever inte att BHn har blivit mindre tack gode gud! :) Det molar ibland och jag har lite huvudvärk men annars mår jag som en prinsessa!

Pratade med pappa igår och han sa att när min mamma väntade mig kände hon inte av graviditeten alls men med min bror mådde hon riktigt dåligt...klart de e olika varje gång men det känns ändå bra att veta att man kan må såhär bra utan att nåt är fel :) Ska på VUL om en vecka...hoppas hjärtat hunnit sätta igång då :)

• Missoctober88
    LillaEko skrev 2011-05-13 07:44:53 följande:
    Håller tummarna för er som ska få besked idag.
    Och massa styrkekramar till er som tyvärr lämnat oss, vet vad ni går igenom.
    Låt sorgen ta sin tid och ge inte upp.

Någon mer som har si sådär varannandag illamående?
     Igår mådde jag illa hela dagen till och från, idag när jag vaknade kände jag inte av det alls på samma sätt.
    Mer än att kaffet ger mig lite kväljningar. 

Jag blir yr om jag reser mig för fort, men det har jag alltid blivit!

Jag är illamående varannan dag, fast i mitt fall  tror jag att en god sömn tar bort mitt illamående för inatt sov jag jättebra :)
  • KathleenH

När vi ändå prata om symptom... Jag blir lite yr och är kissnödig hela tiden och börjar bli lite mera trött. Och så känner jag ibland av nån molande värk, och jag kan inte bestämma om det är bra eller dåligt. Jag är på BIM-2 och försöker minnas hur jag bruakr känna innan mens, men det är nog inget molande då, bara ett tryck i korsryggen dagen innan. Fy vad man analyserar allt hela tiden!

• mia1986

Hej hej! Får man vara med här? Fick positivt besked 9/5 4 dagar innan bim. Har sedan dess testat 3 ggr och det blir bara starkare så nu vågar jg tro på att det är sant beräknad födelse 17 januari

• RaraS

Jippie!!!!!

Läkaren har inte ringt ännu men jag ringde mottagningen och hon som svarade berättade! Jag hade hcg på 364 i tisdags eftermiddag (v 4+2) och 880 i torsdags morse (v 4+4)! Jippie igen! Det har ju mer än dubblerats på 41 timmar! Får se när läkaren ringer tillbaka, om jag får något mer VUL, men han frågade i tisdags om jag ville komma tillbaka om två veckor om testet såg bra ut…så jag hoppas på det!

Vilken toppen-start på helgen!!!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • ellabella04

Kul RaraS.

Själv var jag på vul idag. Läkaren kunde se en hinnsäck som såg ut som den skulle och livmodern var förstorad. Hinnsäcken var dock i storlek som en vecka yngre än vad jag räknar att vara i. Han tyckte dock att jag ska tänka optimistiskt då det ju kan diffa i dagar på när ägglosningen är och då jag ju haft oregelbunden mens. Ska på vul igen nästa torsdag för att kika om ngt hänt. Men nää pesimistisk är jag. Är rätt säker på när ägglossningen var så har inga som helst förhoppningar tyvärr.

Svar på tråden Januaribebis 2012