• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MaHo89

hej igen blivande föräldrar =)
    Har idag varit och lämnat blodprov och ska dit på måndag också, då får jag veta på tisdag om allt ser bra ut eller om det ser ut att bli missfall..
    Fy vad jag grinat över att jag inte får göra vul, men jag tänker försöka igen!!

Har fått tid hos BM 24:e & 30:e iaf =)

• Majskorn
    ellabella04 skrev 2011-05-13 14:26:33 följande:
    Kul RaraS.

Själv var jag på vul idag. Läkaren kunde se en hinnsäck som såg ut som den skulle och livmodern var förstorad. Hinnsäcken var dock i storlek som en vecka yngre än vad jag räknar att vara i. Han tyckte dock att jag ska tänka optimistiskt då det ju kan diffa i dagar på när ägglosningen är och då jag ju haft oregelbunden mens. Ska på vul igen nästa torsdag för att kika om ngt hänt. Men nää pesimistisk är jag. Är rätt säker på när ägglossningen var så har inga som helst förhoppningar tyvärr.
    Vilken vecka ska du vara i då? Jag tror det ligger nåt litet och fördubllar sig där inne :) är så svårt att veta exakt i början :)
  • shadowstorm
    ellabella04 skrev 2011-05-13 14:26:33 följande:
    Kul RaraS.

Själv var jag på vul idag. Läkaren kunde se en hinnsäck som såg ut som den skulle och livmodern var förstorad. Hinnsäcken var dock i storlek som en vecka yngre än vad jag räknar att vara i. Han tyckte dock att jag ska tänka optimistiskt då det ju kan diffa i dagar på när ägglosningen är och då jag ju haft oregelbunden mens. Ska på vul igen nästa torsdag för att kika om ngt hänt. Men nää pesimistisk är jag. Är rätt säker på när ägglossningen var så har inga som helst förhoppningar tyvärr.
    men ett befrukat ägg kan åka runt flera dagar innan det fäster även om du vet när din äl var :)
  • glaad

Hejsan! :)

Jag plussade för två dagar sen, så om mina uträkningar stämmer är jag i vecka 5 (4+2). Detta blir mitt andra barn. :)

Vågar knappt tro att det är sant än då detta inte alls var planerat. Men också pga tidigare missfall innan första barnet.

• Stellan
    RaraS skrev 2011-05-13 14:15:00 följande:

Jippie!!!!!

Läkaren har inte ringt ännu men jag ringde mottagningen och hon som svarade berättade! Jag hade hcg på 364 i tisdags eftermiddag (v 4+2) och 880 i torsdags morse (v 4+4)! Jippie igen! Det har ju mer än dubblerats på 41 timmar! Får se när läkaren ringer tillbaka, om jag får något mer VUL, men han frågade i tisdags om jag ville komma tillbaka om två veckor om testet såg bra ut…så jag hoppas på det!

Vilken toppen-start på helgen!!!

Grattis, låter ju verkligen toppen :) 
  • Stellan

Bokat tidigt ul, BARA 12 dagar kvar. Känns som en evighet!!! Hoppas så att man kan se nått fint och att allt är bra med lilla pyret!

Trevlig helg :) 

• Cia80

Åh, vilket stort gäng vi blir Här fortsätter molandet i magen. Brösten har inte växt nåt nämnvärt men ömmar. Ska inte på ul förrän i juli så det är lång väntan.

• curiosa

Riktig skit dag idag, ja eller egentligen är det inte det men mitt humör är allt annat än bra.
    Gnällig för allt, spelar ingen roll vad som sägs eller görs. Snurrig/yr, ilalmående.
    Känner mig fet, ful och allmänt bedrövlig...

Men vet att det snart blir bättre igen för jag har haft flera riktigt bra dagar förutom idag.

Så nu har jag gnällt klart för idag :P

• Stellan
    partouze skrev 2011-05-13 18:24:14 följande:
    Åh va roligt jag har mitt vul om 13 dagar :)
    Spännande, men du hade fått nytt BF nu va? Undrar om jag ligger kvar på 11/1 eller om dom flyttar det.
    Och som sagt, hoppas verkligen allt ser bra ut, är orolig.... 
Svar på tråden Januaribebis 2012