• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Pluttisen
    partouze skrev 2011-05-13 09:04:07 följande:
    Bokade in en ett tidigt UL nu den 26 maj ska ja få se ärtan jag kommer vara i vecka 8 nästan 9 då . Lääängtar!!
    Spännande ;D
  • Pluttisen
    lindaothomas skrev 2011-05-13 21:43:54 följande:
    Grattis till graviditeten alla...
    Själv är ja gravid igen nu i v. 5-6 ..  :) 
    efter ett hemskt jobbigt misfall i januari i år..
    tyvärr börjar det nu kännas som att ja ska få missfall igen..
    jag småblöder exakt som de började sist vid missfallet, vill verkligen inte
    gå igenom denna igen...
    dessutom har ja tagit två st clear blue veckoindikator tester som visar på v 1-2 fortfarande,
    de har inte ändrats sen första början.. ;(
    är så rädd för att få missfall igen...
    kan ni muntra upp mig ?
    Jag håller tummarna på att det inte blir någe mf för dig, du kanske tänker för mycket på det just nu, så det kanske får dig att känna efter mer, så tänk inte på det och va glad för att du är gravid istället :D
  • LillaEko

Blev livrädd tidigare ikväll, en konstig och mer intensiv molvärk. Kändes som den även gick ut i ryggen. Någon som haft liknande?

• MaHo89

jag har lite så att det känns hela vägen bak i ryggen ibland..

• Prinzessan

Ja jag känner värk i ryggen, den sitter lixom inte på ett ställe värken.. utan flyttar runt lite även på magen å neråt.
     :P Konstigt!

• LillaEko

Ja det var helskumt, kunde inte riktigt beskriva det med ord när mannen frågade. Bara att det kändes väldigt konstigt och intensivt

• MaHo89

ingen fler som ska ta sånt här blodprov som jag gör?
    För att mäta hcg?
    Känns lite jobbigt att vänta över helgen till nästa prov, sen resultat på tisdag..

• mia1986

Jag plussade i måndags och harsedan dess testat 3 ggr och det har blivit mycket starkare, senaste gången var igår och då var det jättestarkt, så nu vvågar jag tro på det började misstänka att jag var gravid under sön ocj mån pga ömma bröst. Testade på nån kväll och fick positivt besked. Sedan dess har jag börjat må väldigt illa, känna mig yr och lätt för att börja gråta. Hormoner är verkligen överlycklig. Jag och min man har flrsökt sedan i augusti. Vår skruttis är efterlängtad

• Marsätt

Jag är väldigt hungrig och om jag inte ätit på länge blir jag illamående. Sen har jag varit tvungen att köpa en ny bh utan bygel för vissa nätter kan jag inte ligga på magen för det gör så ont i brösten. Så hade jag när jag väntade min dotter men inte lika när jag väntade sonen. Så kanske det är en tjej.... ¨

Ska ni ta reda på vad det är för kön? Det ska nog inte vi. Mer spännande att se vad som tittar ut.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
Svar på tråden Januaribebis 2012