• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Fröken83

Hej ! Jag är i vecka 5 (plussade i tisdags) är fortfarande chockad har gjort 3 tester, jag undrar om era magar har börjat synas än? för det gör min, är inte det lite tidigt, är inte överviktig, det var  en på jobbet som frågade mig om jag var gravid idag, vill inte att folk ska veta än=( får köpa massa tunkor =) trevlig helg alla=)

• ellabella04

Färgade flytningar igen så hoppet stiger inte direkt. Så här var det sist när jag fick ma. Färgade flytningar hur länge som helst. Fick ju avslutas med skrapning. Ty att om det ändå är en grav som ska avslutas låt det då gå fort så man får det överstökat så man kan gå vidare.

• Gladamamsen
    glaad skrev 2011-05-13 15:50:55 följande:
    Hejsan! :)

Jag plussade för två dagar sen, så om mina uträkningar stämmer är jag i vecka 5 (4+2). Detta blir mitt andra barn. :)

Vågar knappt tro att det är sant än då detta inte alls var planerat. Men också pga tidigare missfall innan första barnet.
    Hur gammalt e ert barn ni har redan då?  GRATTIS:)
  • Csve

Hej hej.. här kommer jag.
    Plussade i onsdags, efter 14 månaders förtvivlan o bsvikelse blev det äntligen ett plus på stickan!
    Tog öven ett clearblue med veckoindikator, där jag fick vecka 3+.. alltså vecka 5 eller längre.
    Noll koll på mens o ägglossning eftersom det varit så oregelbundet det bara kan vara.

Inskrivning hos bm på måndag!

?♥ För evigt ♥?
  • glaad
    Gladamamsen - Tack! :) Har en son som är 9 månader. Så blir hemma med två småttingar, ska bli väldigt spännande. ;)
  • lindaothomas

Grattis till graviditeten alla...
    Själv är ja gravid igen nu i v. 5-6 ..  :) 
    efter ett hemskt jobbigt misfall i januari i år..
    tyvärr börjar det nu kännas som att ja ska få missfall igen..
    jag småblöder exakt som de började sist vid missfallet, vill verkligen inte
    gå igenom denna igen...
    dessutom har ja tagit två st clear blue veckoindikator tester som visar på v 1-2 fortfarande,
    de har inte ändrats sen första början.. ;(
    är så rädd för att få missfall igen...
    kan ni muntra upp mig ?

• twylla

Grattis till alla nytillkomna! 

Idag har jag känt mig lite "åksjuk". Vi får väl se hur det utvecklar sig. Går in i vecka 6 imorgon. Ganska lustigt det där, för en vecka sen kände jag ingenting alls förutom att brösten ömmade. Det gör de fortfarande och det molar på rejält. Humöret är ju lite sisådär, började gråta nere i pannrummet innan för veden ville inte klyvas när jag skulle elda. Var nära att jag satte yxan i väggen men hejdade mig i sista stund. Nu har jag lugnat ner mig igen och är sådär löjligt lycklig för att jag har ett litet pyre i magen. Hormoner.

• Mysgosmys

Jag har hemska humörsvängningar och börjar gråta för allt... nu har min man uttryckt önskan om abort tre gånger denna vecka vilket naturligtvis har fått mig att börja störtgråta.. jag vet att han inte vill göra abort, men han säger det alltså ändå och nu förstår han inte varför jag är så ledsen "för han har ju sagt ursäkta"....

• Kissekatten

Bläää! Jag mår så illa! Spydde upp allt jag hade i magen tidigare ikväll, och nu sitter jag på jobbet (jobbar natt) och kämpar emot... Har nog ätit för dåligt idag. Men inget känns ju gott. Har försiktigt petat i mig en banan nu och hoppas på att det ska gå över snart. Är i vecka 6+4 idag. Hade hoppats på att slippa illamående denna gången.

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
Svar på tråden Januaribebis 2012