• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84

Haft så mkt sd senaste dagarna att magen är helt öm. satt med sd med 2,5min mellanrum hela kvällen igår. dom är obehagliga och lite mensvärk men tror inte att det händer nått där nere iaf! så fort jag rör mig får jag en sd så livmodern är väldigt lättretad.

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • zatori

ih! Kände precis en rejäl spark ett par centimeter ovanför naveln! Innan har det varit koncentrerat till under nalveln och främst längs med troskanten. Älskade lilla bebis. Hjärta

• Liina87

Jag har tänkt gå på någon föräldragrupp för det är roligt att träffa andra som ska ha barn ungefär samtidigt.

• Syoss
    zatori skrev 2011-09-21 16:09:31 följande:
    ih! Kände precis en rejäl spark ett par centimeter ovanför naveln! Innan har det varit koncentrerat till under nalveln och främst längs med troskanten. Älskade lilla bebis. Hjärta

Underbart! Skrattande Min håller också till mest strax under naveln så sparkarna som känns över naveln blir lite mer "speciella" på något vis :)
    Läste ditt mail nyss, svar kommer ikväll eller imorrn ;) 
  • LillaEko

Jag har bara känt sparkar mest är jag legat tidigare. Men nu ikväll kände jag även när jag stod och slängde ihop en sockerkake smet. Mysigt att bli påmind.

Någon annan som börjat lyssna på lite barnvisor? Bebis och jag har lyssnat i flera dagar nu :) och då vaknar h*n till liv!

• mia1986

Jag har också spelat barnvisor och annan musik för magen, då blir det livat där inne.

• Kajsa84

Nu har jag beställt barnvagnen Blev en Ny Brio Happy Duo som var svart. Har kollat runt och bara hört folk som har den som är nöjd. Och den var sänkt också till 5600 kronor och då var det liggdel, sittdel och skötväska Då får man se när man får den då

• Cia80

Usch, jag måste ta tag i pappret till FK om GP. Det jobbiga tycker jag är att skriva om en dag på jobbet. Har svårt att formulera mig, men jaja, det löser sig säkert.

• zatori
    Syoss skrev 2011-09-21 16:46:18 följande:
    Underbart! Skrattande Min håller också till mest strax under naveln så sparkarna som känns över naveln blir lite mer "speciella" på något vis :)
    Läste ditt mail nyss, svar kommer ikväll eller imorrn ;) 
    Ja, visst är det så! De känns lite mer speciella. <3 Mamma kände bebisen för första gången idag, den första förutom jag som känt, och då sparkade den också högt. Lite i navelhöjd fast på sidan av naveln. :)
    Bra, väntar på ditt svar! Alltid lika kul att få mail!
  • Carolaj83
    Tint0-hos oss bor i norrtälje får man bara gå föräldragrupp med första barnet och det är först efter att barnet är fött, då delades man in med andra som hade fått barn med några veckors/dagars mellanrum o det var riktigt roligt......sen fick vi på på förlossnings föreläsning innan barnet kom vid 1 tillfälle o det tyckte jag var super intresant att få koll på hur ett förlossnings förlopp går till.....men vill du inte gå så strunta i det
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
Svar på tråden Januaribebis 2012