• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    roxylady skrev 2011-09-20 21:43:02 följande:
    Okej! Ja men det är ju klart det. Några tips om bra väskor? Som är enkla att fästa också? :)

Ta och kika runt lite. beror om man vill ha många fack eller inte. själv gillar jag att var sak har sin plats i väskan då det sk agå fot att hitta sen är det smidigt med en färg som inte allt syns på då dom brukar få hänga med lite varstans
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • roxylady
    bumbi 84 skrev 2011-09-20 22:25:12 följande:
    Ta och kika runt lite. beror om man vill ha många fack eller inte. själv gillar jag att var sak har sin plats i väskan då det sk agå fot att hitta sen är det smidigt med en färg som inte allt syns på då dom brukar få hänga med lite varstans
    Ska allt göra det :) Jo men det gillar jag med. Så har jag min vardagliga handväska så man lär ju tycka lika när det gäller skötväskan ;) Ja det är sant! Funderar på bara enkelt svart så smälter den in fint i vagnen som är helt svart :)
    Sapato skrev 2011-09-20 22:30:01 följande:
    Vi hade i tyg men tror de utvecklats sen dess(5år sedan)
    Okej :) Jo det kan det ju ha gjort. Får klämma på dem i verkligheten sedan :D
  • roxylady

En fundering till. Kan det vara bra att ha sufflett och lock till vagnen i fleece? Tänkte att det kanske blir mer ombonat.

• Carolaj83
    paet-jag föredrar också stora väskor

börjar känna mig stressad tt jag inte skickat in mina papper om gp, men väntar på moderskapsintyget som jag hoppas jag får av bm imorgon   
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Sapato

Fick lite sovmorgon idag(1.5h) men känner mig helt slut för har drömt sjukt intensiva drömmar inatt. Det är jobbigt med graviditen att man drömmer så konstigt.

Snart bär det av till läkarn med sonen och sen lunch med en mammaledig kompis och ikväll middag med några andra kompisar.
    Vilke dag så här mitt i veckan

• LillaEko
    Carolaj83 skrev 2011-09-21 07:27:02 följande:
    paet-jag föredrar också stora väskor

börjar känna mig stressad tt jag inte skickat in mina papper om gp, men väntar på moderskapsintyget som jag hoppas jag får av bm imorgon   
    Min ansökan tog ju bara en vecka för dem att gå igenom, skickade in den tis el ons förra veckan.
    Sen fick jg ju det muntliga beskedet igår, och hon skulle då skicka papprena direkt. Så 1,5 vecka kanske man kan säga max eftersom jag tror brevet kommer imorgon eller fredag. Så känn ingen onödig stress. 
  • minjalin
    LillaEko skrev 2011-09-21 08:11:21 följande:
    Min ansökan tog ju bara en vecka för dem att gå igenom, skickade in den tis el ons förra veckan.
    Sen fick jg ju det muntliga beskedet igår, och hon skulle då skicka papprena direkt. Så 1,5 vecka kanske man kan säga max eftersom jag tror brevet kommer imorgon eller fredag. Så känn ingen onödig stress. 
    Blir nojig när det går så fort för alla. På fredag är det 3 veckor sedan jag skickade in min och har inte hört nåt än. Tänk om den kommit bort på posten? :S
  • Empa86

Wiho! Vecka 21+0! Idag ska vi på första föräldragruppen, det blir spännande!

• Kajsa84

Har hitta en ny Brio Happy Duo där det är separat liggdel och sittdel och skötväska som ingår. Orginalpris 8295 kronor men nu extrapris på 5649 kronor. Vet att Brio vagnarna är mycket populära. Någon som har en erfarenhet??

Svar på tråden Januaribebis 2012