• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • riparbella

Hej på er, är inte så aktiv skrivare, dock läsare Glad. Jag är i 26+3 nu och min mage har blivit bauta stor och jag är så otroligt flåsig. Blir andfådd av att gå upp för ett par trappsteg, HUR ska detta gå? Jag menar jag har ju typ tre månader kvar! Är det fler som är andfådda redan?

• nya mamman

Idag är jag skittrött på att va gravid!!! Har haft en piss-natt rent ut sagt. Inte kunnat sova, en liten sessa som sparkar mig på höftbenet så det ilar i hela underkroppen, drömt och hållit på... lillan gräver sig ner mot urinblåsan ständigt känns det som. Nå, nu ska jag inte klaga mer, är bara sååå trött!

Annars har jag inte förberett nånting alls!! Vi har nog allt hemma, vagn, säng, skötbord m.m. lite kläder har man även handlat men jag har inte tvättat upp något än. Funderar på att börja lite smått nu när jag är sjukskriven men då har jag inte nåt att göra sen när jag går på mammaledigt på riktigt ;) Är meningen att jag ska jobba till den 28.11 men är sjukskriven nu i väntan på att få gå ner i 50%. Jobbar inom äldreomsorgen och min kropp orkar inte med 8 h dagar längre... 

• roxylady

Någon annan som också har olika appar på telefonen och är medlem på olika sidor som visar att ni går in i ny vecka fast på olika dagar?? Undrar hur vissa kan räkna så fel? En del har jag fått skjuta fram två dagar för att det ska bli ny vecka varje Lördag som jag egentligen har. Konstigt..

• minjalin
    roxylady skrev 2011-10-14 13:44:12 följande:
    Någon annan som också har olika appar på telefonen och är medlem på olika sidor som visar att ni går in i ny vecka fast på olika dagar?? Undrar hur vissa kan räkna så fel? En del har jag fått skjuta fram två dagar för att det ska bli ny vecka varje Lördag som jag egentligen har. Konstigt..
    På min sambos app blir det likadant. Jag går in i ny vecka på torsdagar istället för fredagar men jag bortser bara från det :p
  • LillaEko

Mina appar slår också fel på några dagar. Men vet ju att det är på fredagar ja byter så spelar ingen roll

• roxylady
    minjalin skrev 2011-10-14 13:49:23 följande:
    På min sambos app blir det likadant. Jag går in i ny vecka på torsdagar istället för fredagar men jag bortser bara från det :p
    LillaEko skrev 2011-10-14 13:59:43 följande:
    Mina appar slår också fel på några dagar. Men vet ju att det är på fredagar ja byter så spelar ingen roll
    Jo samma här. Men den från Salu Ansvar så går jag in i ny vecka flera dagar senare. Ha ha. Så den har jag fått lov att ändra totalt för att den ska ändra sig rätt dag. Men ja ni har rätt.. bara men vet själv så ;) Kul att kunna läsa varje vecka ändå.
Svar på tråden Januaribebis 2012