SysterAnna skrev 2011-10-17 12:00:49 följande:
Hej alla här inne!
Nu är jag tillbaka igen. Har varit iväg några veckor på bröllopsresa och sen har det tagit mig en och en halv vecka varvat med jobb för att hinna läsa ikapp allt ni skrivit under tiden jag har varit iväg.
Vår lilla bubbla växer och frodas (eller jag gör det iallafall, misstänker att även den blir större därinne

)Är nu i v 25 (24 +3)
Innan vi åkte på resan fick vi inhandlat babyskydd. Blev ett Brio Primo ink. bas, dem hade extrapris på dem så vi betalade bara 990 :- . Under resan till USA så har vi köpt något i varje stad vi varit i, så det blev en body i New York, Nallebjörn i San Francisco, Mjuka Converseskor i Los Angeles och ett set bestående av Pyjamas som man kan knäppa om till sovpåse med matchande mössa, tossor och dregglis.
I helgen var vi och kikade på vagn, slutade med att vi rullade hem med en Brio Happy -11 i färgen mixed black. Köpte sittvagnen med hårdlift. De hade utförsäljning just nu så alltsammans kostade 4500:- Det var vi väldigt nöjda med.
Snart ska vi åka till Ullared också och då blir det till att köpa lite mer grejer.
Bebisen har verkligen lyckats skrämma mig några gånger genom att inte röra sig på ett tag. Blir rejält orolig imellanåt. Igår kväll tyckte jag inte alls att det kändes bra men tillslut fick jag den till att göra väsen av sig genom att lägga en påse frusna ärtor på magen

Då blev det liv i luckan. Min man tycker att jag oroar mig onödigt mycket och att jag måste låta den sova lite längre stunder men ibland bara oron kommer och det känns som att det inte går att bromsa den när det väl har satt igång.
Nätterna sover jag fortfarande hela natten igenom (förutom att katten väcker oss vid 5 varje morgon just nu genom att söka uppmärksamhet för att få krypa ner i sängen hos oss) vilket är väldigt skönt. Behöver ytterst sällan gå upp för att kissa eller så. Känner mig dock fortfarande överkörd av en ångvält när jag vaknar på morgonen.
Låter som om ni haft det underbart :D