• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Alltochinget

Här räknar jag med att gå över och få en februaribebis (BF 23 jan). Känner att det är lika bra att vara inställd på att det (kan) bli så :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Tärning6

Godmorgon hade jätte svårt att somna i går, Men nu sitter jag här.
    Jag hoppas att denna dag blir bra, vi år se vad den har att erbjuda

• Skåne85

Har förmodligen uvi igen, detta har varit den värsta natten hittills sen jag blev gravid, ett tryck neråt hela tiden och känner mig mega kissi men där kommer knappt något... Gahhh

• SFHelen

det där med ärftlighet om hur barnen kommer stämmer inte in på mig o min mamma (och syster)

Min mamma: jag kom på bf, syster1 kom bf+ca7, bror bf+8 och syster2 v.35+nån dag 
    Min syster har gått över 7 dagar med båda sina barn.

Jag har fått mina v.37+6 och 34+1   
    Jag hoppas jag får gå över nyår nu, men från igår så känns det som att lillprinsen i magen har sjunkit en hel del och jag är riktigt öm i nedremagen. Ska till bm på måndag, men blir de mer så får man väl ringa till mvc eller fl. Vill inte ha ut honom än. Har ju bf 2/2-12    

• missable
    Alltochinget skrev 2011-10-18 08:49:10 följande:
    Här räknar jag med att gå över och få en februaribebis (BF 23 jan). Känner att det är lika bra att vara inställd på att det (kan) bli så :)
    Vi med... lika bra att ställa in sig på det från början juh! BF 21jan..
  • elinson
    Alltochinget skrev 2011-10-18 08:49:10 följande:
    BF 30 jan så jag räknar också med att gå över... men jag hoppas på liiiite tidigare ;)
  • SFHelen

Hämtade ut Baby to be boxen igår från apoteksgruppen och snacka om att man vart förvånad över alla bra saker som va i den :) Me like!

Fick: sebaprover bodylotion, 2st baby bath, 2st extra care och badanka 
    Sked, 2st advent nappar, v6 tuggummipacket, 3st föräldrar och barn tidningar      

• Tärning6
    SFHelen skrev 2011-10-18 10:30:14 följande:
    Hämtade ut Baby to be boxen igår från apoteksgruppen och snacka om att man vart förvånad över alla bra saker som va i den :) Me like!

Fick: sebaprover bodylotion, 2st baby bath, 2st extra care och badanka 
    Sked, 2st advent nappar, v6 tuggummipacket, 3st föräldrar och barn tidningar      
    ja visst va den bra :D tyckte de va mycket vettigt i den faktist
  • elingabriella
    Sapato skrev 2011-10-17 21:03:27 följande:
    vill ha Bugaboo Black edition kollade babytrader men "tjänar" bara 1000:- då man får rabatt 1000:- på den sidan vi tänkt beställa så blir nog den istället för butiken ligger i sthlm och det känns skönt ifall något händer med vagnen. när sonen föddes köpte vi vagn från tyskland och handtaget gick sönder men vi fick iofs bra service då men det är så omständigt när man måste maila och hålla på.
    Sambon ville också ha den svarta och jag en ljus, men eftersom den svarta var 1000:- dyrare så blev det den ljusa. Hehe  

1000:- är ju i o f inte så mycket, men vi sparade mycket mer (över 3000 med terränghjulen) och då tycker jag helt klart att det känns värt att skicka om något går sönder Har hört att de är bra och snabba även vid service!
    elingabriella.se - Mops, chihuahua & en liten prins i magen ♥
  • LillaEko

Ni pratade om hicka innan, tror aldrig jag känt det. Hur upplever ni det ni som känt det?

Svar på tråden Januaribebis 2012