Anonym (låtsasug?) skrev 2012-01-11 12:07:16 följande:
Jag har fått höra (bla av någon på DS) att det sätt jag är UG är vanilj, att det är låtsas undergiven. Verkar på en del att gillar man inte att bli spottad på, örfilad och förnedrad (med hårda brutala ord) så är man inte ug på riktigt. Har även hört grejor som att låtsasundergivenhet att bli smiskad och dragen i håret
lite.Nu bryr jag mig kanske inte myclet om det för jag vet vad jag gillar. Men intresserad att höra eran åsikt.
Det jag tänder på är lite mjukare dominans. Bli bunden, tvingad att tillfredställa killen (suga, analsex etc), smiskad på rumpan, att killen är fysisk och i hans våld. Förnedrad typ att han tvingar mig att bekänna att jag gillar det han gör med mig etc. Kan tända på att han kallar mig kåt slampa men inte att jag är oduglig etc. Han styr och kontrollerar mig. I en blandning med vanligt sex. Vill ha en kille som är mån om att jag njuter men som styr hur jag njuter.
Är det vaniljesex enligt er? Vad är hård och mjuk dominans för er?
Sen tycker jag det är många män som är "dominanta" som någon machogrej. Att det typ ingår i mansrollen att vara dominant. De som varit så har varit rätt usla i sängen.
Det är det där som stör mig så vansinnigt.
Jag tänder inte för fem öre på förnedring men däremot på en man som kontrollerar min njutning och i princip de saker du beskrev. Jag är definitivt undergiven och stolt över det.
Förstår inte varför det blir sånt tjafs ugisar emellan om vad som är rätt eller fel. Jag vill inte leva ett slavliv 24/7 och jag vill inte bli spottad på eller bli kallad värdelös hora mm. Men det betyder inte att jag är mer eller mindre undergiven än de som gillar sånt. Däremot har vi olika önskemål, kinks och val av hur mycket kontroll man väljer att lämna bort.
Jag skulle definitivt kalla dig undergiven.
De män du nämner är de jag silar bort direkt på bla DS. De tror att bara för att de kallar sig dominant så har de rätt att använda ug'ns kropp precis hur de vill. Fullständigt ointresserade om huruvida hon tänder/njuter av det eller inte. Pajasar kallar jag dem. Blä!