• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (längtar tillbaka)

Jag var inne och kikade på Darkside en gång men det verkade ganska rörigt. Finns det något bra att hitta där?

• Agridulce
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:13:24 följande:
    Jag var inne och kikade på Darkside en gång men det verkade ganska rörigt. Finns det något bra att hitta där?
    Personligen tycker jag att det är på tok för många galenpannor inne på DS. Självklart finns det även vettiga män (och kvinnor) men jag trivdes inte alls där.
    Naughty by nature
  • Etrangere
    Tja det gör det väl antar jag, jag är inte medlem själv längre dock. Finns väl bra att hitta på alla forum om man bara letar tillräckligt länge.

Finns det andra bra ställen då? 

• Etrangere
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:16:57 följande:
    Finns det andra bra ställen då? 
    Finns väl ett gäng Dominanta män här på FL med. Beroende på vad du söker.
  • Anonym (Salope)

Jag älskar inte Darkside, men jag tror att om man har tid och energi att lägga så kan man säkert hitta något. Då är man ju iaf över den där tröskeln om att finna någon som tänder på samma sak (om man kollar av kinks), så är det bara personkemin kvar att jobba på haha...
  • Anonym (newbie)

Håller med om att det finns en salig blandning folk på darkside som är mer eller mindre vettiga och nog har man fått gallra bort ett och annat stolpskott. MEN jag har också träffat bra, vettiga människor som jag haft stort utbyte av och med både som vänner och mera.

Inser plötsligt att det är ganska svårt att förklara vad jag söker. Hade för ett tag sen en fantastisk upplevelse men en dominant man. Men omständigheterna gjorde att det var mer som en kompis-grej och han var väldigt av och på. Vi stämde väldigt bra överens på ett kompis-plan, kunde prata om massor och klaffade perfekt i sängen och kunde utforska en del där. Men det blev för jobbigt till sist att han var så...obeslutsam. Det hela gav mig dock mersmak...och skulle vilja hitta någon som kan ge mig mer sådant. Som "fattar" vad det handlar, som kan vara rå men omtänksam i det hela...och samtidigt passar ihop med mig som människa. Kanske inte går att hitta..

• Etrangere
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:29:56 följande:
    Inser plötsligt att det är ganska svårt att förklara vad jag söker. Hade för ett tag sen en fantastisk upplevelse men en dominant man. Men omständigheterna gjorde att det var mer som en kompis-grej och han var väldigt av och på. Vi stämde väldigt bra överens på ett kompis-plan, kunde prata om massor och klaffade perfekt i sängen och kunde utforska en del där. Men det blev för jobbigt till sist att han var så...obeslutsam. Det hela gav mig dock mersmak...och skulle vilja hitta någon som kan ge mig mer sådant. Som "fattar" vad det handlar, som kan vara rå men omtänksam i det hela...och samtidigt passar ihop med mig som människa. Kanske inte går att hitta..
    Att få det exakt som man vill ha det är nog svårt, man får nog ge och ta lite precis som i vilken relation som helst.
    Sen är det ju viktigt att båda förstår varandra, och varandras behov, då kan det nog bli riktigt bra ändå.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:29:56 följande:

Såklart det går att hitta! Tro mig...

Men det är inte alls uteslutet att finns något sådant på DS. Man måste börja någonstans. 
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...