• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (längtar tillbaka)
    Anonym (Salope) skrev 2012-01-04 22:32:13 följande:
    Såklart det går att hitta! Tro mig...

Men det är inte alls uteslutet att finns något sådant på DS. Man måste börja någonstans. 
    Sant. Finns det någon som har någon "solskenshistoria" att dela med sig av? 
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2012-01-04 22:32:13 följande:
    Såklart det går att hitta! Tro mig...
    Men det är inte alls uteslutet att finns något sådant på DS. Man måste börja någonstans. 
    Håller med Salope.
    Att börja prata på DS, FL el andra forum tar dig ganska långt.
    Då får du en chans att ventilera dina tankar och hitta dina triggers.
    Det finns ju bra trådar här på FL att diskutera i.
    Naughty by nature
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2012-01-04 22:36:54 följande:
    Håller med Salope.
    Att börja prata på DS, FL el andra forum tar dig ganska långt.
    Då får du en chans att ventilera dina tankar och hitta dina triggers.
    Det finns ju bra trådar här på FL att diskutera i.

Precis och absolut.

Får nog testa det. Kul med likasinnade. :) 

• Anonym (fundersam)
    Anonym (UG min chef) skrev 2012-01-04 19:10:08 följande:
    Vad är egentligen syftet med dina inlägg till mig? Jag tycker mest att du är otrevlig och tror att du vet bäst, vilket är väldigt arrogant när det handlar om några du inte känner alls. Jag är ledsen, men jag tar inte åt mig råd när man lägger fram dem som du gör. Så fundera på hur du lägger fram dina "tips" om du är intresserad av att jag ska lyssna, annars föreslår jag att du låter bli att skriva öht.
    Vad vill du få ut av att skriva i den här tråden?

Det du har beskrivit låter inte som D/s, utan som vanligt relationstrassel.
  • Anonym (fundersam)
    Anonym (newbie) skrev 2012-01-04 22:22:31 följande:
    Håller med om att det finns en salig blandning folk på darkside som är mer eller mindre vettiga och nog har man fått gallra bort ett och annat stolpskott. MEN jag har också träffat bra, vettiga människor som jag haft stort utbyte av och med både som vänner och mera.
    Darkside är jättebra, man kan ganska snabbt få en bild av vad som kan funka och vad som är helt omöjliigt. Sen får man sålla, men det får man göra på alla andra ställen med.

Hur "avancerad" måste man vara för att passa in på Darkside då? 

• Anonym (fundersam)
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 23:13:05 följande:
    Det räcker att man är nyfiken.
  • Anonym
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:36:25 följande:
    Sant. Finns det någon som har någon "solskenshistoria" att dela med sig av? 
    jag har träffat några från DS och måste säga att de varit en stor besvikelse. de har inte alls varit vad de utgivit sig för att vara. för att inte tala om alla som i slutändan ställt in eller ångrat sig.

jag har fått intrycket av att det är väldigt många oseriösa där och att man får ta det mesta som sägs med en nypa salt (vilket förvisso gäller hela internet). det finns säkert en del bra folk där också, någonstans, men de drunknar bland allt annat
  • Trust me
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 23:13:05 följande:
    Jag tror DS kan fungera om det är sexet man är ute efter. Skriv en presentation som drar till sig folk och sen försöka sålla.

Vill du hitta en person att leva med så tycker jag du ska börja med att se människan. Det är människan du ska leva med och den har ingen kinkslista.
    Let me corrupt you
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...