• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • straight arrow

Har varit reggad på Darkside i ett år kanske, men fortfarande inte hittat rätt i hur jag vill använda det. Var till och med inaktiv ett tag för jag inte trodde det var något för mig. Kärleksknops råd om dagböckerna var intressant, ska nog prova att skriva ned mina funderingar och se vart det leder.

• Anonym (omd)
    straight arrow skrev 2012-01-05 17:25:29 följande:
    Har varit reggad på Darkside i ett år kanske, men fortfarande inte hittat rätt i hur jag vill använda det. Var till och med inaktiv ett tag för jag inte trodde det var något för mig. Kärleksknops råd om dagböckerna var intressant, ska nog prova att skriva ned mina funderingar och se vart det leder.
    Vad har du för nick där om man får fråga?
  • Anonym (Kryseis)

Jag kan inte göra annat än att hålla med Kärleksknop.

Själv har jag varit medlem på Darkside i fem år. Och kan säkert påstå att jag trivs väldigt bra.
    Mina två män finns också där och majoriteten av vänskapskretsen.

Ytterligare ett tips på att finna guldkornen är att gå genom profilen ordentligt!
    Är det en person som har en profilbild, skrivit en bra presentation, fyllt i kinksen och har bilder i galleriet.. Så är det ett gott tecken.

• straight arrow
    Anonym (omd) skrev 2012-01-05 18:28:17 följande:
    Vad har du för nick där om man får fråga?
    Det är okej att fråga, men jag skriver inte gärna ut det här i tråden.
  • Anonym (Nyfiken)

Jag funderar lite, det verkar vara mer vanligt än ovanligt att ni har flera partners?

Jag som är väldigt monogan, känner att jag kanske gett mig in i nåt jag inte skulle kunna hantera.

Jag vill varken ha fler män eller dela min man med någon. Om jag är i ett fast förhållande såklart

• Agridulce
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-01-05 19:27:04 följande:
    Jag funderar lite, det verkar vara mer vanligt än ovanligt att ni har flera partners?
    Jag som är väldigt monogan, känner att jag kanske gett mig in i nåt jag inte skulle kunna hantera.
    Jag vill varken ha fler män eller dela min man med någon. Om jag är i ett fast förhållande såklart
    Två personer har sagt att de har flera män. Skulle nog säga att de är undantagen.

Men det är lite det jag ogillar med DarkSide eftersom det fläckvis verkar vedertaget och ok att ha flera partners. Jag dömer inte de som har det men det är inget jag vill ha själv och har väldigt svårt för de sk Mastrar som samlar på hela stall med slynor.

Jag vill lämna över mig till en man som tar hand om mig och ingen annan (sen om man väljer att ta in fler personer i själva leken är en helt annan sak).
    Naughty by nature
  • Anonym (Nyfiken)
    Agridulce skrev 2012-01-05 20:11:58 följande:
    Två personer har sagt att de har flera män. Skulle nog säga att de är undantagen.

Men det är lite det jag ogillar med DarkSide eftersom det fläckvis verkar vedertaget och ok att ha flera partners. Jag dömer inte de som har det men det är inget jag vill ha själv och har väldigt svårt för de sk Mastrar som samlar på hela stall med slynor.

Jag vill lämna över mig till en man som tar hand om mig och ingen annan (sen om man väljer att ta in fler personer i själva leken är en helt annan sak).
    Jag finns ju med på DarkSide oxå, där jag oxå sett många prata om flera partners, lite därför jag undrade. Skönt att höra att de är undantagen För många mail jag fått på Darkside och tackat nej till män, tycker de att jag kan ha flera, och de tycker jag är konstig som inte vill Obestämd

Jag dömer heller inte andra för deras val och hoppas ingen dömer mig för mina heller.

Jag vill ju oxå bara ha en man som bara har mig.
  • Anonym (Salope)

Jag tror det är lite vanligare i BDSM-kretsar att man är lite mer år det polygama hållet.
    Men alla vill ju såklart inte ha det så.

Personligen skulle jag inte se något hinder om jag hade en Master med mer än en slyna. Men det där är ju helt indivduellt.   

• Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2012-01-05 20:23:49 följande:
    Jag tror det är lite vanligare i BDSM-kretsar att man är lite mer år det polygama hållet.
    Men alla vill ju såklart inte ha det så.

Personligen skulle jag inte se något hinder om jag hade en Master med mer än en slyna. Men det där är ju helt indivduellt.   

Men du vet ju hur girig och egotrippad jag är. Finns liksom inte plats för någon annan.
    Naughty by nature
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2012-01-05 20:26:29 följande:

Men du vet ju hur girig och egotrippad jag är. Finns liksom inte plats för någon annan.
    Haha mm...
    Jo jag förstår vad du säger, men jag ser det på ett sätt jag inte ens vågar skriva ut i tråden trots min anonymitet (bland de som inte vet vem jag är...).

Och som sagt, everything ain't for everybody. 
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...