Anonym (Nan) skrev 2012-01-13 05:01:35 följande:
Hej alla,
Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva mitt första inlägg här. Men jag behöver lite råd...
Ska försöka att skriva det som ni behöver veta utan att outa mig för mycket...
Jag är masochist och undergiven, ganska extrem i min läggning också egentligen. Jag har levt
i 24/7 förhållande förut. Jag har hög smärttolerans. Älskar att bli piskad till tårar, och lite till efter det...
Gillar att bli strypt. Örfilad. Dragen i håret.
I princip all sorts smärta förutom sådan som kan vara skadlig, som knytnävsslag...
Jag gillar inte att bli kallad fula ord. Slyna är okej för det vet jag att jag är ibland (ouppfostrad flicka;).
Jag gillar att bli kontrollerad, ha regler, bli bestraffad och belönad osv också...
Fast jag är mer masochist än undergiven.
För några månader sedan blev jag tillsammans med en kille utan att först ha berättat de här grejerna.
Vårt förhållande bygger på helt andra saker än sex, och vi har det väldigt bra på många sätt. Men jag är
lite ledsen över att aldrig bli riktigt tillfredsställd.
Jag vet inte hur jag på bästa sätt förklarar att jag gillar smärta och sånt. Jag har sagt det ibland, fast inte förklarat, mer på skämt, som "smärta är en högre form av njutning", "allt går med vilja, våld och vaselin" och såna saker...
Jag är rädd för att skrämma bort honom. Tror inte att han kan ana ens vilka sorts fantasier jag har eller vad
jag har gjort. Han kanske hade blivit äcklad till och med... Jag vet inte...
Ibland när vi har sex så tar han stryptag. Ibland håller han riktigt hårt. Jag tror att han gillar det.
Jag bad honom dra mig i håret en gång och han gjorde det ytterst tveksamt första gången, släppte nästan direkt, sen har han gjort det ibland... Igår drog han så det faktiskt gjorde ont och släppte inte när jag gnydde.
Han har på det senaste börjat smiska mig lite under sex men det känns inte, för han kupar handen, så det blir good girl-spanking :( Jag vill ha ont :(
Jag vet inte om han gillar att göra det själv eller om han gör det bara för min skull.
Glömde skriva att han brukar hålla fast mina handleder också...Ibland får jag små blåmärken för att han hållit
fast tillräckligt hårt...
Tror ni att det finns hopp? Kan detta utveckla sig till en bdsm-relation? Eller jag behöver inget extremt förhållande, jag är nöjd bara jag får smärta under sexet.
Kan jag "hjärntvätta" honom i smyg och leda in honom på det här spåret?
Eller finns det något sätt för mig att dämpa min läggning och lära mig bli mer "vanilj"?
Tips för att ha bra vanilj-sex?
Om jag skulle berätta mina fantasier för honom, hur skulle jag säga det utan att skrämma honom?
Är jag bortskämd, borde jag nöja mig med det jag får?
Hoppas det finns någon därute som förstår mig, att han aldrig ser den här tråden och att jag får förbli anonym!
Amen ;)
Tjena, jag har "lärt upp" de flesta av mina pojkvänner tyvärr. Tyvärr för att det inte passar min läggning att instruera någon om vad jag vill ha. Men hur som helst, jag tycker man brukar känna av rätt snabbt om personen tänder på det för egen del eller gör det för att vara snäll, typ. Gå på magkänsla. Om det känns som han gör det för din skull tror jag inte det kommer att funka i längden.